Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 ... er de beste mammaer! De som bare sitter inne på golvet og leker med barna hele dagen er best! For ut kan de ikke gå, for da må de ha på klær og det kan de ikke ha for da må de bruke penger på seg selv og det kan vi ikke ha noe av! Så det så! Og så må vi ikke glemme at hjerte-/karsykdommer kommer til å ta livet av dem tidlig - for trimme får de ikke. Nei, forresten - de kommer til å være tynne som streker - for mor må ikke unne seg noe, og da kommer hun jo til å dø av underernæring. Ikke lett dette her, gitt!! Ironisk i dag? Bare litt.... eller noe! Alva - gå og tren!! =)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Enda ikke ferdig med dette..? Ser ikke helt hvorfor man må være feit for å ikke ville la ungene vente i bhg, men jeg er vel prektig også da? He he, av og til kan man bli gal av DiB ;-)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg har vært borte i hele dag... Jepp, av og til tar det helt av, men jeg får en skikkelig god latter ut av DIB!!
Gjest Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Vil bare si jeg ikke synes du er perktig av den grunn. var egentlig dumt å spørre i utgangspunktet og er glad for alle saklige tilbakemeldinger jeg :-) Jeg har nå konkludert med at en liten time pr uke antagelig går helt fint selv om jeg også synes det er litt egoistisk gjort av meg så jeg gjør et forsøk fra og med neste uke av :-)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Nei, det var jo ikke du som sa det, men noen av disse andre som begynner å messe om "perfekt" hver gang de føler seg truffet av noe ;-) Jeg syns absolutt du skal gjøre det hvis du vil - det er ditt liv og dine unger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå