Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter,

 

Jeg lurer på om dere kan kanskje hjelpe meg litt her.. Jeg har normalt en syklus på ca 26 dager og har alltid vært regelmessig.

 

Nå har det gått 34 dager (8 dager over IKM) og ingen mens i sikte.. men 3 negative graviditetstester... Hva kan ha skjedd?

 

Kan man bare plutselig bare miste mensen (ingen forandring her i gården med stress eller vekt).. eller kan det være at jeg er gravid men ikke tester positivt???

 

Håper noen har noen råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syklusen din kan tulle seg litt, el kan ha vært seinere enn ellers av en eller annen grunn. Hormonene i kroppen kan være i ubalanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...