Gå til innhold

Babyull....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lest her inne i mange uker nå, men skriver mine første innlegg i dag:) Er 21 fullgåtte uker i morgen og venter en liten gutt med termin 26. desember.

Er bitt av handlebasillen og shopper tøy til den store gullmedalje for tida! (kommer til og ha aaaaaltfor mye, men det er jo så koselig...) Lurer på en ting - vet at bodyer og bukser i babyull er anbefalt spesielt for oss som får vinterbabyer.. men hvor får man kjøpt det egentlig i ok kvalitet? Ikke funnet noe på HM og sånne steder, bare på Barnas Hus, men syns det er litt for dyrt når det kun er snakk om å bruke det i noen uker av gangen (str 50 og 56).

Noen som vet hvor de selger rimelig ulltøy i myk og kløfri kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt ull flere steder. alt fra dyre babyshop til sparkjøp og kappahl. husker ikke ale stedene for her har jeg brukt det mye..

men kvaliteten er ikke noe bedre på babyshop enn på sparkjøp. husker jeg ikke feil tror jeg det på kappahl var best. ca 100-120 kr delen. kjøp litt stort. det krymper litt i maskin.jeg gadd ikke å ta det på ullprogram og det gåt bra. det krymper bare litt,men holdet seg like bra.

noe annet som er et must er ullfelle eller heter kanskje skinnfelle av ull .min er nesten blitt oppbrukt så skal kjøpe ny til neste baby...

Skrevet

Takk:) Skal sjekke Kappahl! Sparkjøp har de ikke her jeg bor... tror jeg da ... (Sandvika).

Skinnfell står på lista - tenkte å ha en i senga mellom madrass og laken og en i bunn av vogna.

Flere tips, noen?

Skrevet

kan bestille fra sparkjøp på nettet.skinnfelle og vinterpose med ull tror jeg var de lureste kjøpene mine. den passet fint i bagen til vogna. de voksiposene blir alt for store. minuset er at etter 1.5 år ca er ullposen for liten.brukte voksipose da som jeg arvet,men syntes ikke den var like god som ullposen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...