3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Vi er alene hjemme nå ettersom pappaen er av gårde på jobbreise. Begynte i bhg forrige mandag og det gikk veldig fint etter hvert. Så i natt begynner han å hoste så fælt, ordentlig hes hoste så sov litt dårlig, men var i superhumør i morges, så jeg kjørte ham i bhg før jeg selv dro på jobb. Halv to fikk jeg telefon om at han ikke var helt i farta idag. Veldig snørrete og ville bare sitte på armen hele tida, noe bhgpersonalet følte de hadde litt liten mulighet til idag pga innkjøring i bhg for to andre små. Jeg dro og hentet ham og han var i grunnen i grei form her hjemme når han fikk masse oppmerksomhet og leke med meg;) Tenkte jeg skulle være litt grei med ham idag, da og ta ham en liten tur ut, trille i parken og se på vannet og fuglene, for han ELSKER vann og alle slags dyr (fluer, hunder, fugler, you name it!! Han hyler av glede hver gang han ser noen;) ) og det var så klart kjempemoro helt til en veps fant på å sette seg på hånda hans og stikk ham i fingeren... Suicide-vepser som er i sommer, eller??? Bare satte seg ned og stakk... Heldigvis ingen allergisk reaksjon eller noe, og var ganske fort i form igjen. Nå i kveld var han ordentlig tett i nesa og hadde litt feber, men ellers i fin form:) Litt vanskelig å sovne, men håper han får sove ganske godt i natt allikevel... Så selv om han har hatt en litt trå dag idag, så har han jammen meg vært i godt humør! Flinke, lille, stakkars gutten min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå