xxxc Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Erfaringer takk:) Mensen? Kraftig eller sparsom? regelmessing menstrusasjon? andre bivirkninger?
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 virket ikke noe bra på meg.. slik Nora kom til verden.. hadde lite bivirkninger, mensen kom når den skulle og slik den alltid hadde vært.
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 jeg har brukt det i et år nå. jeg er veldig fornøyd. jeg bytta fra loette p-pille pga ekstreme humørsvigninger.... har ikke merket noen bivirkninger her!!! har helt regelmessig mens, kommer ca 2-3 dager etter jeg tar bort plasteret i den hormon-frie uka.... mensen min er akkurat lik som før, hverken svakere eller kraftigere.. normal blødning. jeg må si jeg synes det er en befrielse å bare bytte plaster en gang i uka, i stedenfor å ta pille hver dag.... glemte det stadig...
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Har prøvd. Plasteret løsna i kantene. Reagerte med utslett på huden.
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 kan jo legge til at det også løsner litt i kantene på meg. men legen sa at det var ikke noe fare i forhold til at det skulle være sikkert nok. for det er laget slik at man ikke trenger hele plasteret til å sitte fast visstnok. jeg har ikke merket utslett av plasteret! så ei under her skrev det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå