Lotta med novembergutt Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Er det noen av dere som har denne? Hvor kjøpte dere den, og hva kostet den? Har så utrolig lyst på en av dem, men synes prisen blir så høy om jeg skal bestille fra utlandet mtp moms og toll og andre avgifter. De har den på den kule mage også, men de hadde ikke akkurat den jeg ville ha .... Kanskje det finnes forhandlere i Oslo? Noen med tips og råd?
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg har gigi i fargen chocolate er kjempe fornøyd. Ga vel ca 1300 for den i Spania, de selger storksak vesker hos filabel.dk.. Har desverre ikke sett andre forhandlere enn den kule mage her i Norge.
Mor di! Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg kjøpte også en Gigi Storksak stelleveske i fargen chocolate (sto mellom den og beige, men Mami overbeviste meg til å kjøpe sjokoladefarget), og den er bare aldeles NYDELIG!! Alle lurer på hvor jeg har kjøpt den ) Betalte vel ca 1600 kroner tilsammen inkludert moms og toll fra Filabel.dk. Litt dyrere på denkulemage.no, men ikke så mye. Elsker den, og kan bruke den senere også som en vanlig veske!
Lotta med novembergutt Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 ja, jeg tittet faktisk på den sjokoladefargede, men synes de andre ser så mye penere ut. Hvertfall Elizabeth Men det blir jo på godt over 2000 kroner om jeg skal bestille den fra danmark eller usa, og det blir litt i overkant mye synes jeg ... så litt på mia også ,men synes den ser så liten ut .... :\ Kanskje jeg skal være litt spontan å kjøpe gigi fra den kule mage Har jo hørt så mye bra om dem, om den er jo kjempefin!! Og stort pluss at den kan brukes som vanlig veske også
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Du burde prøve å få sett de i virkeligheten Jeg hadde også bestemt meg for Elizabeth, men den var ikke så praktisk som jeg skulle ønske så jeg ble faktisk litt skuffet. Syntes ikke den var verdt så mye penger..
Lotta med novembergutt Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 Ja, det var det da ... Vet ikke om jeg har tålmodighet til å vente til jeg får sett den i virkeligheten! (noe som egentlig kan bli vanskelig siden vi ikke skal ut å reise før baby kommer) Når jeg først har sett meg ut noe så pent, så vil jeg aller helst ha det _med en gang_! Så tror nok jeg kjøper gig på den kule mage i morgen Kan den festes på vogn, forresten?
Lotta med novembergutt Skrevet 12. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2008 dytter enda litt jeg Prøvde å finne ut om den kunne festes på vogn på nettsiden dere, men så ikke noe ... Men det er kanskje en selvfølge at stellevesker kan feste på vogn?!
Mor di! Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Den har justerbare skulderstropper, og når den er på sitt videste kan en feste det på vogna. Men ikke med klips, om du forstår...den henger.
Lotta med novembergutt Skrevet 12. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2008 okei, det fungerer vel det også Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå