Tobarnsmor:) Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hei, alle sammen Tusen takk for masse fine svar! Nå har jeg vært på skien sykehus! jeg ringte ikke opp igår, men pakka en bag og tok med meg idag. dne trengte jeg ikke;) Sjekka urinprøven jeg hadde med meg! Den var visst grei! Tok blodtrykkwet det var 120 på et eller annet, (visstnok normalt!) CTG (?) var bra! babyen hadde det fint inne i magen sa di! tok noen blodprøver å visst det var noe ille, så ringte di å sa ifra! har ikke hørt noe enda så! tok ultralyd og han legen sa at det var litt bekymringsfullt! babyen veide alt for lite, men utviklingen i kroppen var på nogenlunde samme uke som jeg er i nå! (altså 32) det som bekymret han var lite vann og at babyen ikke tok til seg næring! han sa at morkaka så helt fin, derfor skjønte di ikke så masse! jeg blir sendt til rikshospitalet! di sendte et brev i posten (???) idag, så skulle jeg ringe inn på torsdage eller fredag hvis ikke jeg har fått time! di sa ingenting om hva som skjedde videre eller noe. jeg ringr opp pårikshospitalet imorra selv jeg:) da skal di nok få høre=P hmmm.... ;S
shari_z Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Godt å høre at de på Skien skal sende deg videre til Riksen. Jeg var innlagt der selv med nr 2 med truende for tidlig fødsel uke 26-28 og var veldig imponert over dem. Kan tenke at de ikke sa hva som skjer videre fordi de ikke vet det. Når babyen har det tilsynelatende bra, men likevel er det for lite fostervann, er det et mysterium. Godt at CTG'en, blodtrykket og urinen så fine ut. Ring og snak med Riks i morgen. Krysser fingrene for deg og babyen i magen.
Tobarnsmor:) Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 ja, jeg syns det er kjempebra at jeg blir sendt videre! ingen klager på det! men kunne di ikke bare tatt en tlf liksom? hvorfor må di sende brev og alt. sånt tar jo så lang tid ;( jeg MÅ ringe opp imorra jeg altså. Ja, det e rbra at di prøvene ser bra ut. Men det er rart at babyen ikke tar til seg mat og sånn når morkaka og alt så bra ut? Skjønnr ikke noe ;P
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Hmm.. For å prøve å få deg til å tenke mer positivt da; Da jeg lå inni magen til mamma så var jeg myyyye mindre enn det jeg skulle vært. Ingen som forsto hvorfor, og jeg var jo helt frisk ellers, bare liten i vekt. Var 2200g når jeg ble født ved termin. Men jeg la godt på meg da jeg var kommet ut, og alt går fint med meg i dag:) Så det var ikke noe gale med meg, jeg bare var liten rett og slett. Masse lykke til, håper du får et ordentlig svar på sykehuset nå da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå