Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Tast in postal code...tast inn de TRE siste numrene på bankortet ditt, er det ikke de TRE numrene som man aldri skal gi fra seg? Synes samboer sa dette til meg...fy faen, så sur jeg er...stressa lenge bare for å få kjøpe en jævla vognpose på ebay!!!!
Monajenten Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 PayPal er ikke noe "jævla" greier altså, men et seriøst firma. Du trenger ikke bekymre deg for å skrive inn noen numre fra bankkortet på PayPal sin side.
Elfi regndråpe Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 De tre numrene må man jo alltid oppgi når man bruker kortet på nett. Har aldri hørt at man ikke skal oppgi de... Er nok ingen fare
iznogood Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 paypal er ikke samme sak som ebay. paypal er en betalingsløsning - og kun kan trygt taste inn CVV koden (de tre siffrene) når du registrerer kortet ditt på paypal. paypal blir da som en elektronisk lommebok som debiterer kortet ditt hver gang du betaler med paypal.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Er man nødt til og ha det når en handler på ebay, eller hvorfor er det så mye sikrere med dette firmaet da?
iznogood Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 eller mente jeg krediteter... det var nok det jeg mente (bankfolk ikke rull rundt på gulvet og skratte dere halv ihjel nå :-)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Hvis jeg bare betaler uten å bruke paypal da..er det så mye verre da?
*dum&deiLig*™ Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Jeg vil GJERNE ha en Paypalkonto som debiterer kortet mitt hver gang jeg bruker det;-p hehehe
iznogood Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 yepp! paypal kommer aldri til å misbruke kortopplysningene dine. Om du betaler med VISA direkte - så er kortinforen din i sirkulasjon... Og det er jaffal ikke trygt!
*dum&deiLig*™ Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Opp til deg, men dersom du betaler gjennom paypal er du forsikret slik at du slipper å betale dersom du ikke får varen. Jeg hadde aldri betalt noe på ebay uten paypal.
iznogood Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 jeg også :-)) det var nok ønsketenkningen som drev meg :-D
*dum&deiLig*™ Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 He he he, debitere er når de trekker penger fra kontoen din, kreditere er når det blir satt inn penger på kontoen. Tulla litt bare;-p
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 12. august 2008 #13 Skrevet 12. august 2008 thanks girls:) da for jeg gjøre det smarteste da, og lage meg en sånn paypal konto.. alt for en vognpose!! hehe..har aldri handlet på ebay før ser dere..aldri handlet noe på utenlandske sider faktisk før..så derfor jeg er litt grønn...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 12. august 2008 #14 Skrevet 12. august 2008 Jeg vil motta en kvittering på email snart, men om jeg ikke for varen så har jeg jo allerde fått betalt nå...betaler de beløpet tilbake til meg da elr? Regner jo med jeg for varen da men...
Gjest Skrevet 12. august 2008 #15 Skrevet 12. august 2008 Signerer de andre her, PayPal er ikke noe "jævla greier", men helt fantastisk! =) Jeg handler aldri fra selgere som ikke bruker PayPal på eBay!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 12. august 2008 #16 Skrevet 12. august 2008 Ok..paypal er noe jævla fantastisk:) hihi:) Er rimelig fornøyd selv nå, kjøpt min aller første ting på ebay..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå