Gå til innhold

Jævla paypal på ebay:(

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Tast in postal code...tast inn de TRE siste numrene på bankortet ditt, er det ikke de TRE numrene som man aldri skal gi fra seg? Synes samboer sa dette til meg...fy faen, så sur jeg er...stressa lenge bare for å få kjøpe en jævla vognpose på ebay!!!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PayPal er ikke noe "jævla" greier altså, men et seriøst firma. Du trenger ikke bekymre deg for å skrive inn noen numre fra bankkortet på PayPal sin side.

Skrevet

De tre numrene må man jo alltid oppgi når man bruker kortet på nett. Har aldri hørt at man ikke skal oppgi de...

Er nok ingen fare :)

Skrevet

paypal er ikke samme sak som ebay. paypal er en betalingsløsning - og kun kan trygt taste inn CVV koden (de tre siffrene) når du registrerer kortet ditt på paypal.

paypal blir da som en elektronisk lommebok som debiterer kortet ditt hver gang du betaler med paypal.

Skrevet

Er man nødt til og ha det når en handler på ebay, eller hvorfor er det så mye sikrere med dette firmaet da?

Skrevet

eller mente jeg krediteter... det var nok det jeg mente (bankfolk ikke rull rundt på gulvet og skratte dere halv ihjel nå :-)

Skrevet

Hvis jeg bare betaler uten å bruke paypal da..er det så mye verre da?

Skrevet

Jeg vil GJERNE ha en Paypalkonto som debiterer kortet mitt hver gang jeg bruker det;-p hehehe

Skrevet

yepp! paypal kommer aldri til å misbruke kortopplysningene dine. Om du betaler med VISA direkte - så er kortinforen din i sirkulasjon... Og det er jaffal ikke trygt!

Skrevet

Opp til deg, men dersom du betaler gjennom paypal er du forsikret slik at du slipper å betale dersom du ikke får varen. Jeg hadde aldri betalt noe på ebay uten paypal.

Skrevet

jeg også :-)) det var nok ønsketenkningen som drev meg :-D

Skrevet

He he he, debitere er når de trekker penger fra kontoen din, kreditere er når det blir satt inn penger på kontoen. Tulla litt bare;-p

Skrevet

thanks girls:)

da for jeg gjøre det smarteste da, og lage meg en sånn paypal konto..

alt for en vognpose!! hehe..har aldri handlet på ebay før ser dere..aldri handlet noe på utenlandske sider faktisk før..så derfor jeg er litt grønn...:(

Skrevet

Jeg vil motta en kvittering på email snart, men om jeg ikke for varen så har jeg jo allerde fått betalt nå...betaler de beløpet tilbake til meg da elr?

Regner jo med jeg for varen da men...

Skrevet

Signerer de andre her, PayPal er ikke noe "jævla greier", men helt fantastisk! =)

Jeg handler aldri fra selgere som ikke bruker PayPal på eBay!

Skrevet

Ok..paypal er noe jævla fantastisk:) hihi:)

Er rimelig fornøyd selv nå, kjøpt min aller første ting på ebay..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...