Gå til innhold

Siste dag på jobb i dag, permisjonen har startet!


*Lille Persille"

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hva jeg skal finne på i de kommende tre ukene. Orker ikke gjøre noen verdens ting, alt er utrolig slitsomt, men kan ikke bare sitte i sofaen i 3 uker heller...

 

Noen andre som lurer på hva de skal ta seg til, evt. har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldige du! Eg har 17 arbeidsdagar igjen, syns det går seeeeint, dette. Termin 27., permstart 8.

 

Viss du likar å lesa, er det jo ein god anledning til å få med seg ei god bok eller to. Eller film på dvd?

 

Elles er det jo eit poeng å kvila masse, sjløv om det er kjedeleg. Plutseleg er fødselen i gong, og då blir det ikkje så mykje soving på ei stund!

 

Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, var som om jeg skulle ha skrevet innlegget selv :-)

 

Jeg hadde også siste arbeidsdag i går ( termin 4 september)- merkelig å ikke ha noe å gå til i dag.....har egentlig ikke spesielt mye energi og blir fort sliten- men jeg pleier vanligvis å være veldig aktiv så det blir en prøvelse å surre rundt de neste ukene. Har lest litt om hva en kan gjøre for å starte fødselen før......men vet kke helt jeg da............

 

Kjøpt meg en tjukk bok og vurderte å starte opp igjen strikke arbeid jeg ikke har gjort på minst 10 år...mest av alt kunne jeg tenkt meg å vært på lang fjelltur- men når en er sliten etter 1 km og har kynnere som presser det lille som ble spist høyt opp stopper det seg selv...........

 

Du skriver 3 uker....men i værste fall kan det jo faktisk bli 5 uker........18 september- 2 uker på overtid før fødselen blir startet.....

 

Jeg skal gå masse turer ( gravitasjonskraft er bra vet du!), gjøre klart i heimen til lillegutt kommer, lese bok, kanskje strikke og eventuelt massere litt bryster for å stimulere ..........

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv hadde jeg kombinert to avspseringsuker og en haug med ferie med permisjonsstart, men måtte be om å få jobbe to uker av ferien fordi jeg holdt på å kjede meg forderva. Men i morgen begynner permisjonen, så da er jeg ikke velkommen på arbeidsplassen mer:)

Bekkenet mitt tillater ikke at jeg går noe særlig, og vi har kun en bil som mannen min bruker på jobb, så det blir mye sofa uansett.

Hva med å kjøpe en sesong eller to av en god tv-serie på dvd? Strikking er jo dessuten både koselig og nyttig!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gladilivet,

 

Jeg skal ha planlagt keisersnitt så jeg vet heldigvis at det ikke kommer til å bli 5 uker, det vet jeg rett og slett ikke om jeg hadde holdt ut! ;-)

 

Lykke til med ventetiden, vi finner nok på noe for å få tiden til å gå...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...