Gå til innhold

Jeg skal til Dubaiiiii! Råd ønskes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går man for å handle klær? Spiser? Hva gjør man i Dubai??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha med deg nok lommepenger der nede er alt veldig dyrt.

Skrevet

Dubai er mitt favorittsted..

Vært der 3 ganger..ÅÅ til 18.33, du har vel ALDRI vært i Dubai.

For det er faktisk billig der, ikke moms på noen varer billig billig å shoppe...Jeg fikk kjøpt Dermalogica skin smoothing Crem til kr 135,- hjemme koster den 600,- du kan ikke kalle det dyrt..

Enig at det er dyrt å bo, men iforhold til luksusen på hotellene så er det ganske billig..

Masse å se der nede, men desverre mye mye bygging..noen steder er det bare byggearbeider..Vi bodde sist i Dubai Marina, kjempe koselig marina med butikker og restauranter, så lå det 5 min fra drømmestranda..

De 2 andre gangene bodde vi på stranda, fint det også, men Marinan er bedre hvis man reiser uten barn..

Tror du blir fornøyd uansett hvor du bor, fint overalt..

Kos deg og god tur..

Skrevet

Og når var du sist i Dubai da 18.41?

Skrevet

Jeg var der i desember 07..

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ du er heeeeeldig!!!!!!!

et fantastisk sted :) vi var i AbuDhabi og Dubai i nov 06, og jeg har veldig lyst å dra tilbake!!

Vi var 13 dager i AbuDhabi som er en annen Emirat og en langhelg i Dubai.

Ja, det er dyrt å bo, da det er bare 4, 5, 6, og 7 stjerners hoteller der.....men den servicen d opplever er helt syyyk. Vi har MYE å lære her oppe!!!

JEg vil anbefale deg å:

- bestille bord for å spise lunsj eller middag på BurjAlArab(hotellet som er som et seil) og beregne god tid for å se på alt gullet(der er alt som gliterer virkelig gull) og sette av 20 minutter til å beundre fontena som er på toppen av rulletrappa etter at du har gått inn der. ta med videokamera!Lyd og bilde er viktig! Om du er ute etter en opplevelse i service, så er dette stedet!!! i tillegg til nyyydelig mat. vi spiste lunsj i en buffet rett ved fontena da vi ikke fikk plass i toppetasjen og restauranten, men anbefales det også!! NB antrekk- dekk til knær og skuldre

- vannlandet rett ved siden av hotellet er sykt moro, synes jeg da....lek i vann og masse moro

- gull, klær, sko, etterlikninger- masse å shoppe!!!! BILLIG!!!!

- bestille bord på Dubais beste restaurant(i 2006), VERRE, på Hilton Dubai, og bestille menyen som gjelder med vin. Vi spiste 10 retters og klarte bare si "fy faa..." Tror vi betalte 2200,- tilsammen for hele greia, og det var vært verdt eneste øre!

Kanskje det hjalp!!1

Misunnelig!!!

-

Skrevet

også en ting til.....eller to

- om du har mulighet og tid, så dra til AbuDhabi! Det er veldig ekslusivt,samtidig som du får oppleve mye mer rent arabisk. Her går "alle" i "sjeik-kostyme" og hjiab. Veldig vennlig og hyggelig og ennå mer spennende for oss nordboere.

-menyen på VERRE het "Menu Prestige"

- oppsøk en av alle hudpleie-skjønnhetssalongene og få deg en skikkelig overhaling med ypperlig sevice og billig penge. NB- menn ingen adgang!

- ikke klin og kyss på åpen gate!

- du får kjøpt alkohol kun på internasjonale hoteller og klubber

- dra på ørken safari med jeep og guide!! Sykt kult! og overnatt ute i ørkenen under åpen himmel. det fikk i alle fall vi på samme turen

- dra på Dubai Mall og se på skisenteret inne der- sykt altså!!!

GOD TUR!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...