Madam-mim Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Trenger sårt inspirasjon til fargevalg osv til borddekking/pynting osv.
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 www.brudepikene.no har totaloversikt over alt til bryllup. blomster, dans, mat, catering, kjoler, farger osv.
Madam-mim Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Du er her du og ja:) Har kikka der, men fant liksom ikke så mye av inspirasjon der. Men fant en annen side, www.theknot.com. Den var ikke så verst.
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Ja denne er felles for dinbaby og bim Blir nok islandsbryllup på oss har vi funnet ut og blitt halveis enige om har sendt forespørsel på pris ikveld. Island er jo ikke kjent for å være billig, så får begynne å spare på sparegrisen
Madam-mim Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 Bra dere kommer til en enighet da:) Vi var og kikka på Villa Fløyen innvendig i dag og fikk høre kuvertprisen, må virkelig spare nå ja. Vi sliter litt med antall gjester da, de tar max 90 stk, og gjestelista er nå nede i 100 stk, kan bli litt av en kabal vet jeg.
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Oj, men det er vel veldig flott der har jeg hørt :-) Ja dere skal jo ha veldig mange til middag - noe som blir veldig koselig Ja bryllup koster uansett åssen man gjør det. Lommeboka mi er ikke fet om dagen vet jeg, så vi tar tida til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå