hm24 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg er i dag 25+1 og lurer på om jeg har gått helt bananas i handling.. vi har til nå kjøpt:'' seng dyne 2 sengesett 2 laken masse kluter vogn bleiebøtte endel klær bilstol barnerommet står ferdig.. gleder meg så mye, men har kanskje blitt litt vel ivrig? eller er det ganske vanlig? Hvor mye har dere kjøpt og hvor langt er dere på vei
en av hver Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Det ser jo bare ut som ting du trenger da(bortsett fra bleiebøtta kanskje, men vi bruker den). Greit å fordele utgiftene over litt tid egentlig. Og så så gøy å shoppe til den lille da. Vi venter nr to(20 uker) og har alt det der, har kjøpt: -Ullsparkebukse fra nøstebarn -en ullbody og -strømpebukse -Ny kommode til klærne til begge ungene Skal kjøpe ny vogn (sportsvogn) til nr to, ny bilstol, samt en ulldress fra nøstebarn og dunpose til vogna. Det blir noen tusen, så greit å fordele over noen månedslønner. Klærne er jo bare VEELDIG kos. ÅÅÅh, så små :-)
Girlygirl83 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Er jo bare deilig å ha ting i orden! Forkorter jo også ventetiden når man koser seg med å handle inn og ordne i stand. Har kjøpt: Stellekommode Seng Klær Tepper Litt leker Uro Kluter Er 27 + 1. (Siste dag her inne, jippi!)
Dodlimammatil2 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg har ikke kjøpt noe enda, men er bare 13 + 4 i dag da så jeg tør ikke handle før om en stund enda tenker jeg
Girlygirl83 Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Eh, jeg mente 27+6! Også glemte jeg å skrive: dyne madrass 3 jerseylaken 2 sengesett
lykkelig78 Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 22+4 og har kjøpt: Vogn Bilstol Litt tøy (pluss supporter utstyr! (rbk og totenham hehe))
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 22+ og har kjøpt: Litt klær Vogn Bilsete Sparkedyne Badebalje Regntrekk til vognen Bleiebøtte Har fra før: Vugge Sprinkelseng Skal snart kjøpe stelleveske, stellemadrass, bæresele og vippestol:-) Elsker å shoppe til lille gullet;-)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Oioi.. Jeg er 19+2 og har ikke handlet noenting ennå jeg... Virker som dere har kontroll på alt. Må nok snart begynne jeg også.
Maya_1 Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 22+ og har handlet et par bodyer, sparkebukser og pysjamaser. Og stelleveske Skal snart bestille vogn, og handle seng og senge-ting.
hm24 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2008 godt å se at det er ganske normalt og begynne og handle så "tidlig", greit og få fordelt utgiftene litt utover også.. Må jo også innrømme at vi stor koser oss med handlingen, har også passet på nå i salg tidene og kjøpt litt basis plagg i forskjellige størrelser.. var på kappahl og handlet og der var det jo halv pris av rød pris så fikk masse fint for en billig penge der.. Var mye sommerklær, og det kjøpte jeg ikke (har jo termin i slutten av november) men jeg kjøpte endel bodyer med lang arm og noe nattdrakter og joggebukser.. Lykke til alle sammen :-)
Gjest Mammamoms Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Jeg er 24+0 og har bare kjøpt -vogn Vi skal inn til Ikea, muligens iløpet av uka, og der blir det i allefall kjøp av sprinkelseng og utstyr til den. Vi har også en muntlig avtale om å kjøpe bilsete brukt av noen. Jeg begynner å føle at det er på tide å få litt mer ting på plass, men mannen synes ikke det haster. :-s
Gjest Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 Jeg er 24 uker, og har kun handlet tøy :-) Skal igang med utstyrshandelen nå :-)
Lille*Frue* Skrevet 12. august 2008 #13 Skrevet 12. august 2008 Vi har ikke handlet så mye vi.. har fått mest: -bodyer -kose dresser -pluss noen andre klær -dyne -seng m/madrass -første bamsen -1 sengesett -1 laken -1 tisselaken -smokk -tåteflaske men venter på engangsstønaden, og da SKAL jeg shoppe masse da Da blir det endelii jeg som kjøper noe.. hehe litt mere stas me det.. er 27 + 3... ^^
*BABYSTAR* Skrevet 12. august 2008 #14 Skrevet 12. august 2008 Er 27 uker, og har kun handlet klær. Har såååå lyst å kjøpe vogn, vugge, sengesett, bilstol, balje, ny gummimatte til stellebordet (som jeg har fra før av), vippestol, seng, men har ikke råd enda. Buhu Føler seg nesten ikke gravid når du er så langt på vei og ikke har kjøpt inn noe.Føler tiden løper fra meg, og plutselig kommer dagen hvor jeg sitter med baby i hånden og ingen utstyr til det Dagens hjertesukk
Tuttelure Skrevet 12. august 2008 #15 Skrevet 12. august 2008 jeg er 26+5, og har kjøpt kombivogn bilsete to vippestoler stellepute stelleveske div klær i ulike str dyne tre sengesett m/laken bamse greit å fordele det utover:) men litt kjedelig å ikke kunne handle noe særlig mer nå bare litt ulltøy:) ellers mangler vi kun kommode og stellebord
MiLady Skrevet 12. august 2008 #16 Skrevet 12. august 2008 Jeg er 18 uker på vei og har kjøpt vogn og lekegrind, komme hjem dress. Seng, stellebord,sengklær, dyne, noe klær har jeg fått hos søster mi... resten blir vel fordelt. og så har man da juletider man kan ønske sæ mye...
Mamsen87 :) Skrevet 12. august 2008 #17 Skrevet 12. august 2008 Er i uke 24 om en halvtime Jeg har ikke kjøpt noe enda..
Mamsen87 :) Skrevet 12. august 2008 #18 Skrevet 12. august 2008 Må jo legge til at jeg har det meste fra førstemann enda
trollmamma Skrevet 13. august 2008 #19 Skrevet 13. august 2008 Er 25 v. på veg. Har kjøpt: -bagvogn (på finn) -stellebord til badekar (på finn) -driver å strikker mor signe pledd til den lille Det er det eg har handla Ikkje kjøpt eit einaste plagg. Har planer om å kjøpe inn litt ull utover høsten ettersom eg har termin i midten av desember. Har avtale om å kjøpe bilstol og vippestol av ei venninne, og ei anna venninne driver å syr fiiiin mei tai til meg Ellers har eg det meste etter dei 3 andre. Jo, også har lyst til å kjøpe elastisk sjal før fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå