Sessa ruger igjen... Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Altså... Mamma har jobbet som dagmamma og i barnehage og hun var hjemme med meg i alle år, i tillegg er jeg tante til 7 så jeg innbilder meg at jeg kan en del barnesanger og regler. MEN på de kortene vi har så er det bare en brøkdel jeg kjenner igjen. I tillegg synes jeg at bildene i få tilfeller passer til tekstene bak på kortene. Synes så mange har lovpriset disse kortene, men jeg er i hvert fall ikke solgt. Da heier jeg mer på å bruke samme metode som i bhg hvor de trekker opp forskjellige leker fra en pose og synger sanger ut i fra det...
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 synes de er supre, jeg.kunne alle minus3 sanger, men der fant vi jo melodiuen på singsang.ettellerannet
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Hmmm, kan ikke si me enig i det du sier.. MEN vet at det finnes en del forskjellige sånne kort! Den typen vi har(husker ikke hva de heter),der kjenner jeg igjen så og si alle sanegen. er kanskje bare 3-4stykker e ikke kjenner igjen.. Jeg lovpriser dem ikke, men det gjør sønnen min på 3,6år=) han kan synge alle sangene når vi holder opp kortene:)
Kosel Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jr. på ett år eeeelsker disse kortene. Vi har sangkortene. Han er jo så liten,så jeg har plukket ut et lite utvalg av de sangene jeg syntes egnet seg best ifht til hans alder og hvilke sanger jeg vet farmor/mormor og jeg selv bruker. Han blir vill av begeistring når jeg finner de frem:)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Hehe er sånne kort med bilder på ene siden og tekst på andre-så skal du vise ungen kortet...så skal han/ho liksom synge sammen med deg..eller noe sånt.. er forskjellige måter en bruker de
Gjest Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Ååå! Det høres jo bra ut:D Hvor får man fatt i sånne da?
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Hmmm, på nettet-i noen babybutikker og så tror e at det går ann å bestille gjennom barnehagen faktisk=) det siste gjorde vi (eller mammaen min da hehe)
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2008 Ah, visste ikke at de hadde nettside... fant ut at det var rim og regle kortene jeg har... (fått i gave og ikke vært så veldig interessert i å titte på dem før i dag... er blitt brukt som sperre i vinduet hennes i stedet. hehe) Kanskje det var derfor de var så ukjente... grenser for hvor mange regler man lærer seg opp igjennom kanskje. Trodde liksom noe av det var sanger også. Frøkna og jeg synger masse, men tror vi skal klare oss uten kort i fremtiden også gitt.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 De selges på bokklubben.no og i diverse bokhandler
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 De var fine de, men er jeg rar som synes nesten 300,- var litt i dyreste laget for en bunke kort? Har kjøpt telle, ord og bokstavkort på smart club, og der koster de 99,- inkl bok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå