Gå til innhold

Disse singsang kortene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså... Mamma har jobbet som dagmamma og i barnehage og hun var hjemme med meg i alle år, i tillegg er jeg tante til 7 så jeg innbilder meg at jeg kan en del barnesanger og regler. MEN på de kortene vi har så er det bare en brøkdel jeg kjenner igjen. I tillegg synes jeg at bildene i få tilfeller passer til tekstene bak på kortene. Synes så mange har lovpriset disse kortene, men jeg er i hvert fall ikke solgt. Da heier jeg mer på å bruke samme metode som i bhg hvor de trekker opp forskjellige leker fra en pose og synger sanger ut i fra det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes de er supre, jeg.kunne alle minus3 sanger, men der fant vi jo melodiuen på singsang.ettellerannet

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hmmm, kan ikke si me enig i det du sier.. MEN vet at det finnes en del forskjellige sånne kort! Den typen vi har(husker ikke hva de heter),der kjenner jeg igjen så og si alle sanegen. er kanskje bare 3-4stykker e ikke kjenner igjen..

 

Jeg lovpriser dem ikke, men det gjør sønnen min på 3,6år=) han kan synge alle sangene når vi holder opp kortene:)

Skrevet

Jr. på ett år eeeelsker disse kortene. Vi har sangkortene. Han er jo så liten,så jeg har plukket ut et lite utvalg av de sangene jeg syntes egnet seg best ifht til hans alder og hvilke sanger jeg vet farmor/mormor og jeg selv bruker. Han blir vill av begeistring når jeg finner de frem:)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hehe er sånne kort med bilder på ene siden og tekst på andre-så skal du vise ungen kortet...så skal han/ho liksom synge sammen med deg..eller noe sånt.. er forskjellige måter en bruker de

Skrevet

Ååå! Det høres jo bra ut:D Hvor får man fatt i sånne da?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hmmm, på nettet-i noen babybutikker og så tror e at det går ann å bestille gjennom barnehagen faktisk=) det siste gjorde vi (eller mammaen min da hehe)

Skrevet

Ah, visste ikke at de hadde nettside... fant ut at det var rim og regle kortene jeg har... (fått i gave og ikke vært så veldig interessert i å titte på dem før i dag... er blitt brukt som sperre i vinduet hennes i stedet. hehe) Kanskje det var derfor de var så ukjente... grenser for hvor mange regler man lærer seg opp igjennom kanskje. Trodde liksom noe av det var sanger også. ;)

 

Frøkna og jeg synger masse, men tror vi skal klare oss uten kort i fremtiden også gitt.

Skrevet

De selges på bokklubben.no og i diverse bokhandler :)

Skrevet

De var fine de, men er jeg rar som synes nesten 300,- var litt i dyreste laget for en bunke kort?

 

Har kjøpt telle, ord og bokstavkort på smart club, og der koster de 99,- inkl bok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...