Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 vært på høyskola i dag-.. grøss og gru.. så nervøs og sjenert har jeg aldri vært noen gang i hele mitt liv. følte alle kjente alle og jeg bare sto der.. huffhuffhuff... hvordan gjør dere andre det i forhold til di første ukene? er jo mye som skjer, fadderordning osv, bli kjent... når man er aleine kan man jo ikke være med.. hmh..
Kosel Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Det skal jeg. Men jeg begynner ikke før på tirsdag da.Gleder meg!!! Når det gjelder bli kjent ting og arr. i forb. med fadderordningen så tenker jeg se litt hva det er som blir dratt i gang og deretter finne ett kanskje to som jeg blir med på og ordner barnevakt. (håper jeg får det til å passe da:) ) Var ikke med på AAALT før jeg fikk barn heller jeg... Det orket jeg ikke... Men det skal sies at fadderordningen ved NTNU er veeeldig god, og det var 14dager heihurramorro uten stopp og jeg vet ikke hvordan det er her nede i Oslo, v/ høgskolen.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg begynner på mandag på mitt 2 år på førskolelærer.. I klassen hadde vi mye bli kjent leker, for å danne basisgrupper.. Jeg synes fadderordningene var kun drikke og fest. Det droppa jeg. Frista lite
Eucerin Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 jeg starter i morgen.. gruer meg såå masse.. ser for meg en hel folkemengde hvor alle kjenner alle ja.. Er jo som å dra på konsert alene:S Grusomt tenker jeg bare..
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 jeg begynner og i morgen,skummelt ja:SHar barnevakt til åpningsfesten i morgen hvertfall..Tror det kan være greit å få med seg den hvertfall:)Hvor skal dere andre her gå da?Lillehammer her da:)
Eucerin Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 lillehammer jeg også åpningsfest ja.. hvet ikke helt omjeg tør det enda..
Gjest Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Er litt sånn jeg og,men har bestemtmeg for at jeg skal:pHva skal du gå på da??:)Kjenner ingen her jeg heller,kan gjerne ha noen å henge med jeg;)
Eucerin Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 skal begynne på vernepleier jeg da! Gleder meg veldig, men litt skummelt også har flyttet fra oslo til brumunddal nå for å gå på skole i lillehammer:O) Hva skal du gå? ja vi kan henge sammen under åpningen!!
Gjest Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 brumunddal,pendle da?Er det langt?:pEr ikke kjent rundt her i det hele tatt..hehe..Skal gå sosionom jeg da:)Når skal du på skolen i morgen da?Syns jeg leste noe om at fadderene sto klar kl 09..
Eucerin Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 nja det blir faktisk en times pendling ja, trodde det lå nærmere enn det gjorde men men.. Ja det var vel faddere klare fra 9 ja, åpningssermonien starter 10, tenkte å kjøre 8 da, er der vel sånn kvart over 9 med tanke på at jeg ikke aner hvor skolen er engang!! Aner virkelig ikke hva det dreier seg om i det hele tatt, skal bli godt å bli ferdig med første dagen å forhåpnetligvis vite litt mere:o) Bor du i Lillehammer du?
Gjest Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 en time ja,blir ikke det litt stress da?Regner med du har en liten som skal i bhg eller noe??Jeg flytta hit i helgen-så er helt ny,har vært litt rundt forbi å kikka så jeg vet hvertfall hvor skolen er da:DMeen,jeg gleder meg ikke til å komme inn dit helt alene..Men siden fadderene er der blir det vel lettere vil jeg tro,og at vi da treffer noen som skal gå det samme..?hehe,er skummelt når alt er nytt ja:p
Eucerin Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 en times kjøring er greit nok egentlig, det er jeg vant til med kø osv innn til oslo fra der jeg bodde før.. men værre med barnehage ja. den ligger motsatt vei av lillehammer, men står på venting på en annen da så får bare være sånn i begynnelsen.. Grudde meg like fælt når jeg begynte på skole i fjor å tok studiekom. men det var ikke så ille, men klarer ikke helt å se det nå!! Men det blir nok som du sier med faddere osv, er nok like ille for de fleste.. HVor har du flyttet fra?
Gjest Skrevet 12. august 2008 #13 Skrevet 12. august 2008 ok,er ikke vant med lang avstander og køer jeg..hehe;p Jeg tok og studiekompetansen i fjor,men da hadde jeg heldigvis med meg ei vennine-det hjalp jo:)Nå er det bare meg liksom..Kommer fra et lite sted 45 mil herifra;)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #14 Skrevet 12. august 2008 Jeg begynner på høyskole på mandag, er veldig nervøs fordi jeg er tunghørt også, så iblant kan det være vanskelig når mange prater på en gang. Men har klart meg fint gjennom vidergående, så håper det går bra der også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå