Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 de kan være snille og hyggelige,men de bryr seg så lite om oss. alt må skje når det passer dem. hadde avtalt barnepass da vi skal i bryllup. ringte nå og var så blid først,så sa hun at de var bedt i 50 årsdag så da passet det dårlig å være barnevakt.det verste er at jeg blir sint på mannen min inni meg også.selv om han ikke kan noe for hvordan de er. tenker at om jeg går fra mannen så slipper jeg å ha noe medde å gjøre
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hvorfor bli sint på mannen din? er jo ikke hans feil at det kom noe i veien for foreldrene hans. Og en 50årsdag er jo ganske stort. Har dere ingen andre som kan passe de? søsken, dine foreldre? øvrig familie?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 blir sur på han for at han aldri sier ifra til dem.viste han ikke at jeg var sur i dag da.som du sier så er det jo ikke hans feil. dette var bare et eksempel da.kan aldri stille opp hvis de heller vil være for seg selv om det er flytting,eksamen eller sykdom. 50 årsdagen ble de bedt til en uke før festen,er hos foreldrene til andre svigerdattra. bryllupet er vi forlovere i og har avtalt barnevakt for leenge siden. har ingen andre akkurat nå pga sykdom,men svigermor skulle se om hun fant noen hun kjente for "det spiller jo ikke noen rolle hvor hun ligger hen" jeg kommer ikke til å slappe av om jeg vet at hun er hos folk som er fremmed for henne.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Du får det nok lettere med deg selv hvis du gir faen å engasjere deg i de og ikke minst avtale barnapike med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå