zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Fikk TR sist lørdag.....Så nå er det vel 10-14 dager til EL?!? Går vel inn i min 9pp.... Noen som har tips til meg? Funker hostesaft forresten?? Jeg VIL så gjerne at det skal klaffe nå.....
*chilly med baby i magen* Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 huff føler med deg.. ! håper spiren sitter snart, noe den sikkert gjør!
mammaigjen2 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg så på tv at mye mye grønt (- særlig røde bær) og melkeprodukter var bra. Det sku hjelpe å beskytte DNA monekylene. Vedkommende (menn i dette tilfellet) drakk smooties i lange baner. Hjalp hvist ikke antall sædceller (men de ble gravide allikevel hvilket var nærrmest umulig hadde legene sett på forhånd!..) Forskerne mente det var pga bedret eller mer beskyttet arvematriale - de fleste aborter er jo genfeil... Så litt mer melk og en eller to frukter for å redusere fri radikaler er jo en liten pris å betale...eller?
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 Tusen takk for tips og råd:) Det skal drikkes melk og spises frukt den her perioden.... Prøver ALT jeg nå
Lois Lane Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Da vi fikk det til sist, i pp10, da brukte jeg wild yam!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 Hva er Wild Yam??
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Interessant det der med røde bær og melkeprodukter.. Sambo og jeg har drukket smoothie med bærblanding og kesam/yoghurt naturell ofte til frokost eller lunsj de siste månedene.. Bare fordi vi liker det og det er sunt.. Men, vi har ikke blitt gravide.. Jeg er kun i 4.pp da..så kanskje vi bør fortsette å lage smoothie til oss.. :-P
Lois Lane Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Kopiert fra tips-lista: Wild Yam Wild Yam er en av verdens mest bruke urter. Det har en balanserende effekt på kjønnshormoner og kan brukes av både kvinner og menn. Det har vært brukt i behandling av barnløshet med resultater, MEN dette må ikke brukes uten veiledning fra fagfolk fordi det kan virke motsatt av det man ønsker. Vet ikke om det var akkurat dette produktet som gjorde at vi ble gravide.. jeg hadde ikke veiledning fra fagfolk Den måneden testet jeg med EL-test, og fant ut at jeg hadde sein EL, så det var vel heller det som gjorde utslaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå