EnLitenPrins Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 I dag tidlig når jeg gikk på badet så jeg at det var litt hvitt på brystvorten, ble nysjerrig og knep litt hardt på brystvorten..Og da kom der ut noe hvitt, litt seigt ! Er det melka ?? Isåfall er jo det VELDIG tidli..Er 7+2 og førstegangs...
<3 girls <3 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 oy...de va tidli,men sikkert ikkje uvanli. ej fikk me mi første når ej va ca 26 veka,men de va blankt,å de samme dinne gongen.
Lillegull06 +aprilvidunder09 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Råmelk, jeg oppdaget det i uke 18 i forrige svangerskap. Men jeg hadde nok hatt det litt tidligere.. for jeg hadde oppdaget flekker på laknet jeg ikke forstod hva var..
sørlandschips Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Husker ikke hvor langt jeg var på vei sist,men husker jeg merket det tidlig ja.
Venterispenningpånummerto Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg har melk jeg også. 6 uker på vei. Men jeg tror nesten at melken har vært der siden forrige svangesrskap og det er nå 4 år siden( om jeg ser bort fra en MA for 1 år siden ). Merkelig
EnLitenPrins Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 Bra det ikke bare er meg da Begynte og føle meg litt unormal Tenkte kansje jeg begynte og inbille meg ting ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå