Gå til innhold

!EG E GRAVID!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok strimmel test no etter å ha lest innlegget her om at eggløsnings tester kan slå positivt ut dersom en er gravid..Bare testet for ordens skyld siden puppene har vært kjempe ømme og eg har sovet ca 9-11 timer pr natt den siste uken...!!!Skal faktisk til legen imorgen for noe helt annet men gjettom eg skal be han bekrefte det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..sluttet på P-plasteret i mai!!!!!Vi har prøvd å prøvd å prøvd!!!!Gjett om vi e glad!!!!!!!!!!

Skrevet

Enda mere gratulerer! :-) Så fantastisk, da!!

Skrevet

Gratulerer så mye.. Håper virkelig det er min tur snart... 31 pp begynner og tære på tålmodigheten.. =)

Men fikk du positivt på el testen??? =)

Skrevet

Takk =)Er helt skjelven no..Den var så positiv som den overhodet kan bli! Men så kommer tankene om det er noe feil med testen.Heldigvis skal eg som sagt til legen imorgen!

Skrevet

Å herregud vennen, gratulerer så mye:-D

Sååååå koselig, tenk at A skal bli storebror:-D

Skrevet

Fikk positiv eggløsnings test 23 Juli og har ventet på mensen fra 9 august.Det som slo meg er at jeg kunne ha blitt gravid før jeg tok eggløsningstesten siden den slo ut.Gikk og tok en graviditets test og den var positiv =)

Skrevet

=) Takk takk =) Men ikke si det til noen ! Vil ha det bekreftet av legen før vi tør tro på det =)=)=) Happy?? JAA!

Skrevet

Gratulerer så mye

Skrevet

Min munn er lukket:-)

Lykke til hos legen imorgen!!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjonene=)

Skrevet

Gratulerer:)

Skrevet

Gratulerer så mye:) eg e kjempe misunnelig...venter mensen på lørdag,så får vente til da å se!

Skrevet

GRATULERER:) Så moro!! Lykke til og godt svangerskap:)

Skrevet

Masse gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):)

Skrevet

Gratulerer så masse :) Har selv nesten akkurat funnet ut at jeg er gravid med nummer 2:) Blir aprilbaby på deg også da vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...