metaMORfose Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hva er det beste du vet, hvis du kan velge mellom alt? Eller, topp 5 listen din? 1. Bouillabaise (fiskesuppe) 2. Biffmiddag med gratinerte poteter. 3. Blåskjell, dampet i hvitvin, løk, hvitløk og chili 4. Indisk tikka masala, kylling 5. ..og etter mange, mange reiser til Hellas, så blir gresk mat på 5. plass. Tatziki, souvlaki, oliven, gresk salat og mye mer.
yasmina Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Vanskelig, men akkurat naa 1. Peking duck 2. nachos 3. biff m/masse tilbehoer 4.lasagne 5 sushi
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 1. En medium stekt biff, god saus, fløtegratinerte poteter og grønnsaker 2. Komper 3. Taco med lefser, ikke skjell 4. Hjemmelaget lasagne 5. Ovnstekt laks, god saus Hmm dette var vanskelig.. Men savner iallefall det å kunne bestille meg en medium stekt biff, kan jo ikke ha det nå som jeg er gravid..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Akkurat idag så tror jeg det må bli: 1.Fondue 2: Biff medium stekt med "hasselbakte" poteter, stekt mais, stekt sopp og rødvinssaus 3.Min hjemmelaget pizza 4.Taco 5.Kylling Tikka
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg...klarer...ikke...å...velge... (er kokk, og begynte å skrive liste, men tenkte hele tiden, nei det er det beste, nei det er det beste, nei DET er det beste) Andebryst kommer høyt i allefall.
~~DoraDora~~ Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 * Biffsnadder m/ pommes frites, bearnicesaus, stekt sølvløk, stekt paprika og tekt champignon * Karbonader, hjemmelaga potetstappe, erter og stekt løk * Spaghetti (Med egenkomponert kjøttsaus) * Hjemmelaga pizzahorn * Kalkun med alt tilbehør (waldorfsalat, rosenkål osv)
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Jeg svarer litt fort så jeg ikke tenker og ombestemmer meg. Dette blir da det første gode (beste) som faller meg inn. - biff og fløtegtratinerte fra big horn - pizzabakeren med skinke og kjøttdeig - hjemmelaget lasagne med salat og baguetter - ovnstekt kylling eller kalkun med ris og saus - pita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå