Gå til innhold

Hvor mye er "normalt" og være sammen med kompiser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet for par mnd siden, og her har vi fått masse gode venner, både jeg og sambo. Men jeg lurer på hvor mye det er normalt og være sammen med kompiser egentlig. For min sambo ser jeg ikke mer. Han fyker ut døra når ungene er i seng, og kommer nesten aldri hjem før 02-03 om natta. Han har helt sluttet å hjelpe til i huset, er kun sammen med en kompis i nabohuset hele tiden.

Har sagt til han at jeg rett og slett føler meg ensom, og at jeg gjerne vil tilbringe litt voksentid sammen med han når ungene er i seng. Men er han hjemme?? Neida!

Kompisen er gift og har større barn enn oss, og er noe eldre enn sambo. Men de har felles interesse i bil, og dette dyrker de til de grader.

Jeg personlig mener det ikke er normalt og være så mye sammen med venner, spesielt når det går utover vårt forhold. Og sex?? Kan ikke huske sist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er ute på pub med kompiser ca 2-3 ganger i mnd. Vi har egentlig mest felles venner, ingen av oss har så mange "egne", men jeg er nok ute alene oftere enn han. Det er ikke så ofte vi er ute egentlig, jobber veldig mye begge to, mye kveldsjobbing hjemme etter at barna har lagt seg. Vi er mye sammen med venner i helgene, men det er stort sett lange lunsjer med venner og venners barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...