Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kina/artikkel.php?artid=199395 Stakkars jente.. Tenk på hva hun må tro om seg selv.. Får så vondt av slik jeg..
metaMORfose Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Rett og slett grusomt! Forferdelig. Får vondt inni meg når jeg hører sånt.
boble <3 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Synes nesten itt synd på begge to jeg. Får hun som fikk mime har tydligvis ikke fin nok stemme,selv om det er klart værst for hun som " ikke har feilfritt utsenet" MAKAN!
lillebror er " forsinket" Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Foreldrene kunne da ha nektet de aa bruke stemmen hennes. Jeg hadde da aldig gaatt med paa det......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå