Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Vet ikke om du har det som nick, men fikk høre at du bruker å være her inne. Du bor i Kristiansund, mere opplysninger vil jeg jo ikke legge ut hehehe Du fikk en jente i 07 tror jeg det var. Lenge siden jeg har snakket med deg, fikk høre at du var sammen med en Rune. Er det han som er faren til barnet å eller? Du er gift å fikk jeg høre=) Gratulerer sååå mye!! Vi kan snakke mere hvis du ser at jeg skriver til deg=) Klem fra ei gammel venninne
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 HI, eier du ikke sosiale internetantenner?????
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Snakk om å ha verden foran sine hender og kaste de bort....trist.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 "Er det han som er faren til barnet å eller?" Snakk om å være venninne! Hadde jeg vært Vibeke H, hadde jeg dritti i hele dib etter dette her! Skjerpings, HI.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Ok ordla meg litt feil, beklager. Men det er lenge siden jeg snakket med henne. Å hun var sammen med en fyr, men holdt på å ordne seg med en annen. Så lurte på hvem det ble til slutt! Hvem hun giftet seg med og fikk barn med... HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Overskrifta sier nok. Og så kunne du jo signert med NICK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå