Gå til innhold

Er du her Vibeke H?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om du har det som nick, men fikk høre at du bruker å være her inne.

Du bor i Kristiansund, mere opplysninger vil jeg jo ikke legge ut hehehe

Du fikk en jente i 07 tror jeg det var.

Lenge siden jeg har snakket med deg, fikk høre at du var sammen med en Rune. Er det han som er faren til barnet å eller?

Du er gift å fikk jeg høre=) Gratulerer sååå mye!!

Vi kan snakke mere hvis du ser at jeg skriver til deg=)

 

Klem fra ei gammel venninne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI, eier du ikke sosiale internetantenner?????

 

Skrevet

Snakk om å ha verden foran sine hender og kaste de bort....trist.

Skrevet

"Er det han som er faren til barnet å eller?"

 

Snakk om å være venninne!

Hadde jeg vært Vibeke H, hadde jeg dritti i hele dib etter dette her!

Skjerpings, HI.

Skrevet

Ok ordla meg litt feil, beklager.

Men det er lenge siden jeg snakket med henne.

Å hun var sammen med en fyr, men holdt på å ordne seg med en annen. Så lurte på hvem det ble til slutt!

Hvem hun giftet seg med og fikk barn med...

 

HI

Skrevet

Overskrifta sier nok.

Og så kunne du jo signert med NICK.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...