Gå til innhold

Jeg besvimte på jobben i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte meg slapp, så i pausen la jeg meg nedpå i 20 min. Da jeg reiste meg opp, gikk jeg rett i bakken. Det svartnet i hodet mitt, og da jeg kom til meg selv, husket jeg først ikke hvor jeg var. Det var litt skummelt, selv om jeg var borte maks 3 sekunder. Dette skjedde etter en periode med mye psykisk stress. Er forresten gravid i 7nde uke.

Mistenker at det var blodtrykket som var lavt. Dere som har erfaring med det, kan det høres ut som det?

Hva kan det ellers være? Har også litt svangerskapskvalme, men ikke så mye.

Ville dere dratt til legen i morgen for å ta en sjekk? Eller stolt på at det var lavt blodtrykk og ventet på timen jeg har om halvannen uke?

Er sånn i tvil, siden jeg fikk hjertesvikt sist gang jeg var gravid... Ikke har jeg lyst til å ta meg fri fra jobben heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt legen jeg, mest sannsynlig får du en ukes sykemelding og beskjed om å ta det med ro...

Hvis du fikk hjertesvikt forrige svangerskap bør du ihvertfall ringe, da har du jo et risikosvangerskap nå. Sånt kan jo skje igjen, spørs om ikke du skal ta det veldig med ro dette svangerskapet!

Skrevet

Takk for svar... kjenner meg forresten fortsatt svimmel og ganske dårlig. Problemet er at jeg ikke har rett på sykepenger, for jeg har hatt jobb i en uke. Og det er like slitsomt å gå hjemme, for jeg har en aktiv ett-åring og aktivisere...

Men skal iallefall si i fra til sjefen, så hun er forberedt på at jeg muligens er litt dårligere.

Skrevet

Køddeinnlegg.

Parodi på hva man må/ bør ringe legen for..

HI?

Skrevet

Hm? Skjønner faktisk ikke?

Spørsmålet er iallefall seriøst.

Skrevet

Jeg besvimte også på jobben en gang, var da gravid ca like langt som deg. Jeg tenkte ikke så mye mer over det jeg, var da kvalm i forkant så trodde det hadde en sammenheng.

Skrevet

Ville sjekket meg hos legen ja. Hvis du bare blir svimmel pga av graviditeten, som jeg var (ble så svimmel at jeg ikke kunne bevege meg...men ikke noe lavt blodtykk e.l), så hjalp akkupunktur veldig for meg. Ble kvitt det på dagen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...