Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har lyst på ny sofa, og et vennepar skal til ikea og kan ha med seg. Men ser den litt billig ut eller? Syns den ser stilig ut når jeg ser den på nettet, men kanskje den ikke er det irl?
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 har den ikke selv, men kjenner flere som har den Grusomt vond sofa å sitte i desverre :-S ser ikke direkte billig ut, men den ser jo ikke ut som en flott kvalitetssofa heller akkurat. Trekket har en tendens til å vri seg litt osv.
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Ok, skjønner hva du mener. Dette blir en sofa som skal stå i en del av stua som ikke er mest i bruk, så det er faktisk ikke så viktig at den er super god å sitte i. Blir brukt når vi har mange på besøk i selskap feks.
LegallyBlond Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 De ser helt greie ut synes jeg. Svigers hadde sånne i kjellerstuen tidligere. Er ikke så veldig gode å sitte i, men ikke dårlig heller. Helt greie sofaer til en ok pris!
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Ja prisen er veldig ok. Siden det er bare at jeg har lyst på ny sofa, og vi ikke behøver det, så er det greit å ikke bruke en formue på den da.
LegallyBlond Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Til det bruket du beskriver tor jeg den fungerer supert =)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Da blir det en klippan 4-seter og en puff. Takk for synspunkt
Blåmandag¤ Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Vi hadde den i barnehagen, og den tålte fint å stå der uten å bli ødelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå