Gå til innhold

Noen som har klippan sofaen fra ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på ny sofa, og et vennepar skal til ikea og kan ha med seg. Men ser den litt billig ut eller? Syns den ser stilig ut når jeg ser den på nettet, men kanskje den ikke er det irl?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den, det er veldig stram og fin. Noe som kan hjelpe på intrykket hvis du synes den ser billig ut er å kjøpe kraftige firkantede eikeben til den.

Jeg har to stykker, de er veldig lette og praktiske. Jeg har det hvite trekket på dem.

Skrevet

Det var smart! VI har eikegulv, så da matcher det også. Takk for tips :)

Skrevet

Men du, når jeg ser inne på ikea.no så ser det ikke ut som om jeg kan velge mellom ulike ben. Var det noe dere kjøpte utenom eller?

Skrevet

Vi har Klippan, fin den, har holdt i 3 år, virker så holdbar, atte... Digger firkantformen, passer godt hos oss.

MEN trekket er no herk å ta av og på. Det revner lett når du tar det på etter vask..om du vasker det for ofte så det krymper litt. Det er vanskelig å stryke så tykke stoffer glatte, så det nyvaske trekket ser skrukkete ut en stund etter vask. Vi har flere trekk vi bytter på, har 2 sett hvite samt noen morsomme beige vi har kjøpt på tilbud.

Så mitt råd er.. enten å ha flere trekk på lur, eller kjøpe en av de med fast trekk i skinn. Greia med vasketrekka er jo at det faktisk er mulig å ha en hvit sofa selv med barn, men tror skinn er velså praktisk igrunn.. :-)

Skrevet

Vi har Klippan, fin den, har holdt i 3 år, virker så holdbar, atte... Digger firkantformen, passer godt hos oss.

MEN trekket er no herk å ta av og på. Det revner lett når du tar det på etter vask..om du vasker det for ofte så det krymper litt. Det er vanskelig å stryke så tykke stoffer glatte, så det nyvaske trekket ser skrukkete ut en stund etter vask. Vi har flere trekk vi bytter på, har 2 sett hvite samt noen morsomme beige vi har kjøpt på tilbud.

Så mitt råd er.. enten å ha flere trekk på lur, eller kjøpe en av de med fast trekk i skinn. Greia med vasketrekka er jo at det faktisk er mulig å ha en hvit sofa selv med barn, men tror skinn er velså praktisk igrunn.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...