Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Siden førstemann har et kort og enkelt navn har jeg lyst å ha det på nr 2 også...kom over dette navnet, og synest ikke det var så verst..men vet ikke helt... Hva synest dere?...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 jeg tenker at det kan umulig være ett ordentlig navn. mener ikke å være slem her, men hva er det med folk i dag som skal absolutt skal ha de mest spesielle/sære navna på ungene sine? syns rett og slett det ikke er ett bra navn
Miss Misantrop Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Orginalt navn. Liker det ganske godt. Litt samisk klang for syntes jeg, uten at jeg vet noe om det.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Seriøst? Det høres hjemmesnekra og uferdig ut, ikke noe ordentlig navn men noe som er funnet på i farta. Hadde passet bedre på bamsen til ungen enn ungen selv.. Men det var min mening da, du bestemmer
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 thias da? jeg kjenner en gutt som heter det.. syns det er kjempe fint!! (ikke HI)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Grusomt navn lyst på et framtidig mobbeoffer ?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Ser ut som at du har ment å skrive Niklas, men glemt K´en?
prebs Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Likte det ikke... Men liker heller ikke Tias og Silas. Noen flere varianter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå