Gå til innhold

Hva synest dere om navnet Nias?..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden førstemann har et kort og enkelt navn har jeg lyst å ha det på nr 2 også...kom over dette navnet, og synest ikke det var så verst..men vet ikke helt...

Hva synest dere?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker at det kan umulig være ett ordentlig navn. mener ikke å være slem her, men hva er det med folk i dag som skal absolutt skal ha de mest spesielle/sære navna på ungene sine?

 

syns rett og slett det ikke er ett bra navn

Skrevet

Orginalt navn. Liker det ganske godt. Litt samisk klang for syntes jeg, uten at jeg vet noe om det.

Skrevet

Seriøst?

Det høres hjemmesnekra og uferdig ut, ikke noe ordentlig navn men noe som er funnet på i farta. Hadde passet bedre på bamsen til ungen enn ungen selv..

 

Men det var min mening da, du bestemmer ;)

Skrevet

thias da? jeg kjenner en gutt som heter det.. syns det er kjempe fint!!:)

 

(ikke HI)

Skrevet

Grusomt navn lyst på et framtidig mobbeoffer ?

Skrevet

Ser ut som at du har ment å skrive Niklas, men glemt K´en?

Skrevet

Likte det ikke...

Men liker heller ikke Tias og Silas.

Noen flere varianter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...