Gå til innhold

Blir så forvirret..!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har satt inn hormonspiral for ca 7 mnd siden, har nå i det siste hatt så mye mensenmurringer og er veldig kvalm, igår fikk jeg plutselig en rar følelse av blod smak i munnen selv om jeg ikke blødde. Har testet meg 3 ganger nå i det siste 2 ganger med billigtest og 1 gang med digital og de er negative alle sammen, huff er lei av å disse mensenmurringene og være kvalm, kan ikke gå utifra hvordan jeg blør fordi jeg blør litt av og på hele tiden.Føler meg rett og slett gravid men da hadde jo testene vært positve, noen andre som bruker eller har brukt hormonspiral som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i tillegg så er jeg veldig trøtt og sliten og mangler energi...

Skrevet

ingen? Kan noen legge dette ut på skravle for meg?

Skrevet

Heisann :) Har selv hormonspiral opplever litt mensenmurringer innimellom men ikke noe mer enn det. Kanskje kroppen din reagerer på den eller så er du kanskje gravid bare det at du har testet deg for tidelig.

Legger ut på skravle :)

Skrevet

Takk for svar :) ingen andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...