Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har satt inn hormonspiral for ca 7 mnd siden, har nå i det siste hatt så mye mensenmurringer og er veldig kvalm, igår fikk jeg plutselig en rar følelse av blod smak i munnen selv om jeg ikke blødde. Har testet meg 3 ganger nå i det siste 2 ganger med billigtest og 1 gang med digital og de er negative alle sammen, huff er lei av å disse mensenmurringene og være kvalm, kan ikke gå utifra hvordan jeg blør fordi jeg blør litt av og på hele tiden.Føler meg rett og slett gravid men da hadde jo testene vært positve, noen andre som bruker eller har brukt hormonspiral som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 i tillegg så er jeg veldig trøtt og sliten og mangler energi...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 ingen? Kan noen legge dette ut på skravle for meg?
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Heisann Har selv hormonspiral opplever litt mensenmurringer innimellom men ikke noe mer enn det. Kanskje kroppen din reagerer på den eller så er du kanskje gravid bare det at du har testet deg for tidelig. Legger ut på skravle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå