(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 sukk..dette tok lengre tid enn forventet:( Like frustrerende hver måned..tr kommer hver gang. Har lest om dere andre å fått mange gode tips da:) virker veldig hyggelig her inne.
nickoline79 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Velkommen til verdens største samling av frustrerte kvinnfolk hehe..og jeg er helt klart en av dem Til info: Jeg er i min 2pp etter sa...og venter nå ikm mellom 18-20 august. Hvor lenge har du prøvd?
(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 begynner på 9pp nå. men jeg skjønner meg aldeles ikke på kroppen min. de siste månedene har jeg hatt menssmerter i ett to uker før ikm å sinnsykt vonde pupper!!(AU) aldri hatt det før. Leter etter el slim å gudene vet hver gang. Skjønner hva folk mener når de sier at man kan bli småsprø av det her.. Var du langt på vei når du mista? huff det må være en påkjenning når det endelig sitter at det ikke vil være der. men det er jo en mening med alt sier de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå