Gå til innhold

Tilbud på bergans barnehagesekk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en plass den er på tilbud?? Så på obs, tror jammen meg den kostet nesten 500 kr, kan det stemme??

Er det noen andre steder den er billigere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bergans.. Men kjøpte en kjempefin sekkk til mini på Brio butikken.. Var beckmann.. Tilbud nå til 199.- ... Satt veldig bra.., liten men samtidig stor.. Med to reimer på magen.. =)

Skrevet

199,- for en beckmann, det var jo 1/2 pris jo!! Må sjekke den ut kanskje.. hvor i landet hører du til da....er det på tilbud, heri stavanger tro.....

Skrevet

Det vet jeg ikke... Kan du ikke ringe til en brio butikk i nærheten og høre??? =)

Skrevet

Da må du ha sett på store sekker for 12 l sekken som vi har i barnehagen koster ca.250 kr på obs.

Skrevet

Vi har også bergans 12L.. Kjempe kjekk. kosta 299 på sportsbutikk.

Skrevet

ok, 300 kr er liksom greit, men ikke 4-5 som de andre kostet(men jeg studerte de ikke....)

Skrevet

Men noen som har den på 18 l og vet hva den koster?? Mener å ha sett de på tilbud en eller annen plass, kan bare ikke huske hvor, kjedelig...

Skrevet

VI betalte vel 300 kroner for Bergans 18 l sekk, men var satt ned fra 350-400 eller noe slikt. veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg kjøpte en Troll sekk og en Bergans sekk - 12 L begge to - i fjor.

Er mest fornøyd med Troll sekken. Synes Bergans sekken blir så lang og "dinglete". Prøvde å finne Troll til snuppa også men fant den ikke noe sted i rosa. Mener Troll sekken kostet 199 ordinær pris og Bergans sekken 249 på tilbud.

Skrevet

Ok, nå, eller lenge siden?? Er på jakt etter den nå, men finner jo ikke ut hvor den er på tilbud...

Skrevet

Kjøpte den på et senter (M 44 på Bryne) der en får prosent om en har coop medlemskort. Og det varer hele tiden tror jeg.

Skrevet

Men fast pris på de fleste 12 l sekkene til bergans er 299 på sportsbutikker.

Skrevet

ok, det var vel på OBS da, så da får jeg ta en nærmer kikk på Kvadrat, skal på shopping i morgen.

Skrevet

Vi fikk tilbud på bergans sekk gjennom barnehagen. Kosta 249. Det var gjennom sport1.

Skrevet

Nei, var på Intersport eller G-sport =)

Skrevet

Sekken koster bare 299,- fullpris. Så det må jo ha vært en annen sekk du tittet på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...