2gullklumper Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Gutten min på 3 år og 3 mnd har vært nesten tørr i snart en mnd. Har vært i barnehagen i en og en halv uke i denne tiden. Det har gått greit. Hatt max ett uhell pr dag,og det syns jeg man må regne med. I dag når jeg hentet han var det ei somjobbet der somkom tilbake etter ferien i dag. Jeg tok på han bleie jeg sa hun, for han viser ikkeinteresse for å tisse på do.For meg er det tydelig at han tester grensene hennes. Sa iallefall klart fra at de ikke fikk ha på han bleie flere ganger.
Rivjerntilkjeft Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 hadde nok også bltt utrolig irritert! damehagebarna kunne hvertfall ring og spurt om det var greit for deg eller høre hva du pleier å gjøre..
Rivjerntilkjeft Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 mente selvfølgelig barnehagedama:P
hysterika Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Hvor fikk hun bleia fra? Hadde du belier liggende i bhg? I så fall trodde hun kanskje det var greit? Siden det var bleier tilgjengelig mener jeg.
Jerrys jente Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Helt enig med deg. Jeg hadde også gitt klar beskjed om at de ikke skulle gjøre det igjen. Han må få lov å teste grensene i barnehagen og de må ta seg tid til å hjelpe han på do.
2gullklumper Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 Hadde glemt å ta med bleiene hjem,men skal gjøre det i morgen. Gutten har forresten vært tørr siden vi kom hjem.på do mange ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå