Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ned i vekt. Jeg bare MÅ. Jeg står med begge bena godt plantet i faresonen for hjertetrøbbel, diabetes, belastningsskader og fandens oldemor. Kan ikke være slik hele livet. Kan ikke utsette ungen min for mobbing på skolen fordi hun har en feit mamma. Jeg vil løpe uten at det er vondt. Jeg vil dra til svømmehallen uten å skjemmes. Jeg vil kjøpe klær i vanlige butikker. Jeg vil ikke sitte her og vente på livet mitt. Livet mitt er NÅ.

http://slankebloggenmin.blogspot.com/

*puh* Godt å få det ut, ned på "papiret". Se svart på hvitt at jeg har forpliktet meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! Flink er du. Jeg heier på deg!

Et lite tips er å spise små porsjoner ofte, 5-6 måltider pr dag. Det er veldig viktig og gjør faktisk en kjempeforskjell! Og null småspising i mellom! Hvis du spiser for lite og for sjeldent, vil forbrenningen reagere med å stoppe opp.

Skrevet

skulle gjerne sendt deg pm men fikk det ikke til :)

Skrevet

Hei

Og takk for hyggelig svar :-)

Jeg spiser egentlig som før. Litt mindre, kanskje. Men ikke slik at kroppen går i "sjokk" og endrer forbrenningen. Føler for første gang i mitt liv at det føler riktig og overkommelig å slanke seg på denne måten.

Skrevet

Hmmmmm... Hvorfor ikke det da? Skal sjekke det opp nå :-)

Skrevet

Flott for deg!! Står ikke hva du veier, men at du har et mål på 30kg sier at du sikkert har en tung kropp. Med programmet du har satt opp vil dette sikkert gå glatt:)

Husk og alltid ha frukt eller grønsaker tilgjengelig hvis du skulle bli små-sulten, det er der de fleste sprekker.

Trapper før heis

Gå før bil

Vann som drikke

Leke, leke,leke med barna

lykke til !

Skrevet

Jeg er tung ja. Vet ikke hva jeg veier, faktisk, så 30 kilo er egentlig er tullete mål. Målet mitt er å kunne kjøpe klær på Vero Moda... Og se bra ut med det :-) Og det målet er laaaangt unna.

Takk for oppmuntring. Det hjelper faktisk, selv om jeg ikke aner hvem du er ;-)

Skrevet

Spennende å følge med på bloggen! Kanskje jeg skulle følge ditt eksempel og gjøre det samme som deg? Dagen etter...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...