Gå til innhold

Ina:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ser du graviditet på meg? Hvilket kjønn og hvor mange tilsammen?

Hvordan går det med skole og økonomi fremover? Kommer jeg til å trives på skolen?

jeg er født 041082

Blir veldig glad for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du får ei jente nestegang... og det føles som om du blir gravid i desember. ser bare to barn på deg, du er fornøyd når du har fått en av hver.... ;)

Du kommer til å trives på skoelbenken, men det blir stritt... dere greier dere bra økonomisk... men får nok ikke råd til så mye ekstra!!

INA

Skrevet

Oj, tusen takk for svar Ina:o)

blir enda lenger prøving på oss da. har prøvd 1 år i november. Begynner å bli litt lei lange, ustabile sykluser. tror du det vil hjelpe på syklusen om jeg går ned noen kilo? Sliter litt med vekta. Vil jeg eventuelt klare det, hvor mye må jeg gå ned? Spiser jo allerede sunt, men har en lei tendens til å skeie uti helgene.

Litt moro at du ser dette med to barn, fornøyd med en av hver... mannen min vilegentlig ha to, men om neste blir gutt og, så kan vi prøve på en til. Jeg ønsker meg veldig en av hvert kjønn. Så du har iallefall plukket opp tankegangen vår;o)

Ja, det blir nok stritt med skole... vil vi få klar en leilighet i 1. etasje å få inn leieinntekter der? driver å stresser med denne leiligheten da vettu. Tror de pengene vil komme godt med! ellers, ser du om jeg blir jordmor til slutt? Som er foreløpig mål for studiet?(begynner på sykepleien)

Tusen takk for svar! fikk en sterk følelse av at du er flink:o) Det er litt moro da! :o)

Skrevet

ja du blir nok jordmor, en flink og rolig jordmor:)

du virker til å være en veldig rolig og koselig jente..

føler det er veldig god atmosfære hjemme hos dere, dere har en trygg og god familie!!

Tror egentlig ikke det har så mye å si om du går ned noen kilo eller ikke... men gå en liten tur hver dag, så hjelper jo det på:)

INA

Skrevet

ville du sett litt på meg??

kjærlighet, barn, jobb??

27.02.83

INA

Skrevet

Tusen, tusen takk:o)

Har ofte hørt at det er så rolig og harmonisk hjemme hos oss. Så det er jo koselig! har ofte folk på besøk, og de blir ofte til sent på natt, så da trives dem vel her hos oss får jeg håpe;o)

Men det er da krutt imeg og altså... hihi.. ikke bare rolig og snill... hihi...

Jeg skal begynn å gå litt jeg!

Ha en deilig kveld! Nå tar jeg natta:o)

Skrevet

Jeg er ikke noe særlig dreven. Får mest frem graviditet og svar på konkrete spørsmål... hva nøyaktig lurer du på da?

Skrevet

hvor mange barn, og kjønn...

om jeg kommer til å trives i min nye jobb...

jeg er heelt ny i dette jeg, så er ikke veldig god selv tror jeg!!! spådde for første gang på nett for ca tre dager siden...

INA

Skrevet

ok:o)

Godt at det ikke bare er jeg som er ny på dette da...

da vet du at du må ta det med en klype salt da.

Jeg lurer på om du kommer til å trenge litt innkjøring på jobben, og så vil du trives godt!

ellers så får jeg opp totalt 2 jenter på deg...

ha en fin kveld da...

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...