Gå til innhold

Kryss fingrene for meg da folkens...


Lillypia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser alt jeg har for deg! Du har sikkert hørt det tusen ganger før, men husk allikevel at det er vanlig å blø i første trimester. Og vet mange får blødninger rundt den tiden de skal ha mensen.

 

Håper alt er i orden med spiren din.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk....ja, jeg vet det er vanlig, men blødde ikke en dråpe engang forrige svangerskap så jeg sammenligner vel litt med det. Må bare forberede meg på at det går galt så blir det lettere å takle dersom det stemmer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde heller ikke i forrige svangerskap, og kan ikke huske jeg var så bekymret for det heller. Denne gangen derimot, er jeg kjempenervøs for at noe skal være/gå galt. Du får tenke at dersom det var meningen at det skulle gå galt hos deg denne gangen, var det bedre at det skjedde nå, enn senere. Vet det er en fattig trøst, men den eneste positive tanken jeg har.

 

Men, håpet er ikke ute enda. For å slippe å være usikker kan du måle HcG-nivået over en periode, for å se om det endrer seg i riktig retning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et nøyaktig svar ville jeg tatt bldoprøve hos legen/laboratoriet annenhver dag ei uke. Ved en graviditet skal HcG-nivået nesten fordobles annenhver dag. Det tar visst også lang tid før HcG-nivået går så ned at en graviditetstest vil vær negativ igjen ved en abort. Har også hørt at det kan stige ei stund etter en abort, men det er jeg usikker på. Er ingen ekspert på dette, men hvis du googler litt, finner du nok mer om måling av HcG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei... hvordan går det med deg? Håper alt er i orden med spiren og att alt går bra... Tenker på deg og krysser alt jeg har:)

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!:) Koselig å bli tenkt på. Jeg tror det går bra, blødde ikke mye i går og det gav seg i går ettermiddag. Ikke hatt smerter eller ubehag heller. Fikk ikke komme til legen i dag men hun i resepsjonen der mente det hørtes ut som en ufarlig sporblødning...så jeg håper og tror jeg fremdeles er med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...