Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 ... å ri baklengs på gubben og bli slikka av ei jente samtidig ååååååblir kåt bare av å skrive. hihi. eller å ligge i 69 med ei jente, meg på topp, å gubben kommer inn i meg bakfra, gjerne med en finger i rompa også.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Min fantasi og mitt ønske er at mannen kunne lese tankene mine... Har mange ting jeg drømmer om, drømmer om å bli litt dominert, at han ikke skal være så forsiktig med meg, har et ønske om litt mer enn to fingre når han holder på (ikke fisting, men LITT mer enn to hadde vært digg...). Dette er noen av fantasiene. Jeg er en sjenert sjel, så det er ikke bare å snakke med mannen om det selv om dere sikkert tenker det. Jeg får meg bare ikke til å si det...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Tja, jeg drømmer om at en jente skal varme meg opp. (Helst slikke meg i begge hull.) Sånn at jeg blir så våt at det renner og at jeg skriker av lyst. Så at gubben tar meg sinnsykt hardt bakfra, mens den jenta biter meg hardt i brystvortene. MMMMM våt??? JAAAAA
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 mmmmmmJAAAAAA til alle deres innlegg!!!!!! herregud måtte disse gravide-hormonene vare leeeenge!!! Jeg blir så sinnsykt kåt av å tenke på gutten min som "tar for seg" av meg og en annen jente som har sex. Feks jeg ligger og slikker jenta og han kommer å tar meg bakfra, jeg kryper oppå henne og kliner- han bytter på å ta meg bakfra og henne "på vanlig vis" når hun ligger på rygg under meg. Og så deilig det må være å suge mannen min samtidig som han slikker fitte da vet jeg at han koser seg maksimalt!!! og en hel haug andre varianter av temaet
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 ikke bare jeg som drømmer om andre jenter da, hiver meg på deres versjoner å jeg... hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå