Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hadde et glass med tropisk nektar stående på kjøkkenet.. Det hadde ikke stått der lenge før det var 3 druknet veps oppi der.. Så har jeg en krakilsk veps her inne en gang vet jeg hva jeg skal sette frem for og fange dem ja... Haaaater og fly rundt som gal for og prøve og slå dem.. =)
Labambie Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Åååååååååh! Jeg har hatt ihjel 6 stk her inne i dag. I kveld går jeg til innkjøp av sirup og honnig og setter frem det.
* 5 om dagen * Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 jeg hater også å fly høyt og lavt for å ta de, så det der var lurt... jeg hadde et innlegg før i dag, om at jeg ble vepsestikken når jeg sov,det kjenner jeg godt enda. men nå har jeg bakt kanelsnurrer og boller, og gjettt hva som lå på det ene brettet da jeg tok det ut da?? joda en sprøstekt veps....jaja...lå på brettet da, og det verste er vel borte etter 225 grader....
Heaven har født::) Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 En annen fin variant, er å skjære av topen på en brusflaske,litt nedpå. Snu den med tuten ned i flaska, fyll litt sukkerholdig saft i flaska. Veps o.l tiltrekkes som bare det, kommer seg nedi,men ikke opp igjen. Supert å sette nedenfor verandaen f.eks, så slipper du å ha de rundt matbordet osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå