Gå til innhold

Den beste hverdagsmiddagen er..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Småkvalm og har ikke lyst på noe..

Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pannekaker med sukker og bacon

Risengrynsgrøt

Hjemmelaget kjøttkaker

Kylling, ris og karrisaus

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus, eller fersk ørret med poteter, grønnsaker og sandefjordsmør:)

Eller bare gryterett med salat og hvitløksbaguetter:)

Skrevet

Pannekaker med sukker og bacon? Sammen?

Skrevet

Ikke jeg som skrev det, men ja vi spiser det sammen ja. Bringebærsyltetøy og bacon spiser vi også sammen på pannekaker, det er utrolig godt med det salte og det søte sammen.

Skrevet

Gresskar og maissuppe! Vet ikke om det er det beste som er av hverdagsmiddag, men godt er det og enkelt når man er litt småkvalm. Spiste det for første gang i dag og det var veldig godt, hadde i en dæsj fløte i tillegg til vannet som sto i oppskriften og spiste med nystekte rundstykker til (halvstekte).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...