Gå til innhold

Da er jeg ferdig med den ene tripp trapp stolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.prinsene.blogspot.com

Nå mangler det en til storebror :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig lekker den ble!! Nå ble jeg inspirert til å pusse opp min egen gamle her som guttungen bruker... :-)

Skrevet

Litt maling gjør underverker..hehe :)

Skrevet

Den ble råstilig!!

Hvordan gjorde du det?Pusset ned med sandpapir først eller?Og de bokstavene?Kjøpt mal til dem hen da??

Skrevet

Ja pusset med pussemaskin først..Malte 2-3 strøk. Malen hadde jeg fra før, men de fås kjøpt på Panduro ;)

Skrevet

Wow-den ble jo kjempefin!!

Der ser man at det ikke bestandig er det å køpe nytt som er det beste.

Og Ulrik har garantert ikke fått så fin og personlig stol om du hadde kjøpt en ny. Riktig lekker ble den. Og så koselig for deg også da, og vite hva du har lagt ned i arbeid for at gutta dine skal få så fine, personlige stoler.

Kjempeflink har du vært:))

Skrevet

nei det var endel penger spart det altså..hadde komt på cirka 3000 for to nye stoler..

Skrevet

har forresten brukt malen om og om igjen :)

Skrevet

JØSS så utrolig kreativt og lekkert!!!!!! :)

Skrevet

den var kjempe fine!! kansje ge skal gjøre sånn med vår. har en etter eg var lita, å er kjempe stygge! hakkete å fæl :) takk for inspirasjon!

Skrevet

Oi,så lekker :) Hva slags maling har du brukt? Hvor fikk du tak i puter? Er det dyrt?

Skrevet

Utrolig fin ble den altså :) Likte kjempegodt at navnet sto på stolen også! :) Kul variant!

Noen ganger er det best å pusse opp selv;)

Skrevet

Kjøpte pute fra babyshop..Den er sånn fra stokke som hører til..kostet 299,- malingen er bare vanlig hvit..kjøte sånn halvliters

Skrevet

Den ble knallfin!!

Minstemann her har en gammel en som jeg hadde da jeg var liten, lurer på om jeg ikke må fram med malekosten jeg også =)

Skrevet

tusen takk :9 nå sitter jeg og tenker på hvordan storebror sin skal se ut..

Skrevet

Den ble skikkelig fin!! Flink du er:o) Har du lakket den også, eller bare malt?

Skrevet

Bare malt :) tenkte på å lakke men kom ikke så langt hehe.,.

Skrevet

Oi, den ble jo knallfin! Kanskje det er det vi skal gjøre med den gamle stygge kiddo'n som står på vaskerommet. Jeg får bare rundt og ønsker meg ny stol til mini jeg. Hva slags maling har du brukt?

Skrevet

lady hvit base heter den bare...

Skrevet

Ok:o) Tror det kan være en fordel å lakke den. Mye lettere å holde ren da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...