Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Og er så lei.. Blir litt klage innlegg dette her. Vi har hatt det veldig travelt i det siste, masse ting som har skjedd. Og slik det som regel er da (iallefall her), så skjer alt på en gang føles det som. Nå hadde endelig ting begynt å roe seg, jeg hadde en del planer for idag, så blir jeg syk.. Har vært veldig kvalm, brakk meg noen ganger i morges, men fikk ikke kastet opp noe.. Har ligget på sofaen i hele dag.. Har en liten følelse av det kommer seg nå, så håper det. Føler meg helt tom for krefter, null energi. Er gravid i min 31 uke, så det hjelper jo selvfølgelig heller ikke på. Nå har jeg sendt mann og barn ut, for å fred i ett vekende hode litt..
metaMORfose Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg føler med det. Vet hvor utrolig pyton det er å være syk. Det kommer bedre tider, det er jeg helt sikker på. Klag så mye du orker, det hjelper litt nemlig. ))) God bedring fra meg. Klem
boble <3 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Stakkar deg! Håper det hjelp med litt fri tid, og at du blir fort frisk:0)
konvall Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Ønsker deg god bedring..... Ikke noe godt å være syk.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 takk for gode ønsker:) Nå har jeg hvilt meg godt idag, og føler meg litt bedre nå. Så håper jeg får sove godt i natt, og våkner frisk som en fisk imorgen. Men kan ikke legge meg enda, for jeg har sovet litt idag, så får bamme litt her nå først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå