Gå til innhold

Hadde de planene for idag, men er syk:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er så lei.. Blir litt klage innlegg dette her. Vi har hatt det veldig travelt i det siste, masse ting som har skjedd. Og slik det som regel er da (iallefall her), så skjer alt på en gang føles det som. Nå hadde endelig ting begynt å roe seg, jeg hadde en del planer for idag, så blir jeg syk.. Har vært veldig kvalm, brakk meg noen ganger i morges, men fikk ikke kastet opp noe.. Har ligget på sofaen i hele dag.. Har en liten følelse av det kommer seg nå, så håper det. Føler meg helt tom for krefter, null energi. Er gravid i min 31 uke, så det hjelper jo selvfølgelig heller ikke på. Nå har jeg sendt mann og barn ut, for å fred i ett vekende hode litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med det. Vet hvor utrolig pyton det er å være syk. Det kommer bedre tider, det er jeg helt sikker på. Klag så mye du orker, det hjelper litt nemlig. :))))

God bedring fra meg. Klem

Skrevet

Stakkar deg!

Håper det hjelp med litt fri tid, og at du blir fort frisk:0)

Skrevet

Ønsker deg god bedring..... Ikke noe godt å være syk.

Skrevet

takk for gode ønsker:) Nå har jeg hvilt meg godt idag, og føler meg litt bedre nå. Så håper jeg får sove godt i natt, og våkner frisk som en fisk imorgen. Men kan ikke legge meg enda, for jeg har sovet litt idag, så får bamme litt her nå først..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...