Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 sitter med en pedagogikk oppgave... og så er d et "gjør rede" spørsmål. Hva innebærer d? ganske så utfyllende svar må vel til, siden d stilles sånn eller..?
Gjest ønsket oppfyllt Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 når du skal gjøre rede for noe, skal det være så forklarende og utfyllende at en utenforstående forstår hva det er snakk om. du skal skrive så godt som alt du kan om saken...lykke til:)
mammaigjen2 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Uten at jeg vet hva oppgaven handler om.. vil jeg tro at ->Å gjøre redefor: forklare - rams opp all teori/kunnskap. For ekstra poeng:-D kan du legge ved kjennskap om at "På den ene siden sånn og på den andre siden sånn."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå