Gå til innhold

litt utenfor tema,men noen studenter her..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter med en pedagogikk oppgave... og så er d et "gjør rede" spørsmål. Hva innebærer d? ganske så utfyllende svar må vel til, siden d stilles sånn eller..?

Videoannonse
Annonse
Gjest ønsket oppfyllt
Skrevet

når du skal gjøre rede for noe, skal det være så forklarende og utfyllende at en utenforstående forstår hva det er snakk om. du skal skrive så godt som alt du kan om saken...lykke til:)

Skrevet

takker :)

Skrevet

Uten at jeg vet hva oppgaven handler om.. vil jeg tro at ->Å gjøre redefor: forklare - rams opp all teori/kunnskap.

 

For ekstra poeng:-D kan du legge ved kjennskap om at "På den ene siden sånn og på den andre siden sånn."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...