Gå til innhold

hvor mye engasjerer mennene deres i planene ? og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

møtes dere på halv-veien ?

Her er det mest ja-nei-vet ikke,tar det senere er jo så lenge til....

hihi skulle bare hvist hvor mange små detaljer som allerede er på plass uten hans samtykke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke het aleine om nesten å bestemme alt aleine.

Har gitt min noen få oppgaver(og noen har hansagt at er hans)

Han skal:

ordne klær til seg og forlover

brudebukett

Transport fra kirka, og..

overnatting bryllusnatta

Skrevet

Det er lite engasjement ja. 4 mnd før bryllupet kunne han ikke forstå at jeg ville begynne å få ting unna, for han hadde jo både fått forlover og bestilt fotograf...er det noe mer enn det som skal til da? :)

Skrevet

Her lufter jeg forslag og venter noen dager uker før jeg spør han om han har noen ideer. Da får han tid til å tenke på det i ro og mak. Han blir bare irritert når jeg gnager om det:)

Skrevet

Min mann fikk ikke lov (av meg) å bestemme så mye! He-he!!! Han bestemte hvilket antrekk han selv skulle ha, han bestilte brudesuiten, og hadde ansvar for å finne band til festen.

Skrevet

Her er det kun meg som bestemmer...hehe. Jeg forklarer han hva jeg har tenkt, og han syns det er helt greit. Jeg liker å ordna alt, for da vet jeg det blir som jeg vil. Høres sikkert ut som en bridezilla men:)

Skrevet

Hos oss er det omvendt.. Mannen leser masse bryllupsmagasiner og stresser med planlegging mens jeg igrunn ikke er videre opptatt av hele greia (gleder meg til ekteskapet da, men selve bryllupet er jeg ikke veldig nøye med...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...