Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 møtes dere på halv-veien ? Her er det mest ja-nei-vet ikke,tar det senere er jo så lenge til.... hihi skulle bare hvist hvor mange små detaljer som allerede er på plass uten hans samtykke.
Nerak 2x pp Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Du er ikke het aleine om nesten å bestemme alt aleine. Har gitt min noen få oppgaver(og noen har hansagt at er hans) Han skal: ordne klær til seg og forlover brudebukett Transport fra kirka, og.. overnatting bryllusnatta
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Det er lite engasjement ja. 4 mnd før bryllupet kunne han ikke forstå at jeg ville begynne å få ting unna, for han hadde jo både fått forlover og bestilt fotograf...er det noe mer enn det som skal til da?
Nenya^juni2010 Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Her lufter jeg forslag og venter noen dager uker før jeg spør han om han har noen ideer. Da får han tid til å tenke på det i ro og mak. Han blir bare irritert når jeg gnager om det:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Min mann fikk ikke lov (av meg) å bestemme så mye! He-he!!! Han bestemte hvilket antrekk han selv skulle ha, han bestilte brudesuiten, og hadde ansvar for å finne band til festen.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Her er det kun meg som bestemmer...hehe. Jeg forklarer han hva jeg har tenkt, og han syns det er helt greit. Jeg liker å ordna alt, for da vet jeg det blir som jeg vil. Høres sikkert ut som en bridezilla men:)
Slumdog Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Hos oss er det omvendt.. Mannen leser masse bryllupsmagasiner og stresser med planlegging mens jeg igrunn ikke er videre opptatt av hele greia (gleder meg til ekteskapet da, men selve bryllupet er jeg ikke veldig nøye med...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå