Gå til innhold

Rar følelse...


Leen

Anbefalte innlegg

Hei hei...Er det bare meg som har denne rare følelsen av å være fryktelig utålmodig på at det skal bli min tur, men samtidig ikke klare å se for meg at det skal bli min tur. Magen er enorm og jeg er superklar for å bli kvitt den, men har liksom ikke helt troen på at det skal bli min tur snart...Det føles veldig rart...Kanskje det er en typisk "for godt til å være sant" følelse...:) En uke igjen til termin i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Klarer ikke helt skjønne at nå er det min tur, 3 dager til termin, så kan skje når som helst.. Men på mange måter kan jeg ikke tro det kommer til å skje heller, MEN, det gjør det jo :) Heldigvis... Om jeg skulle være så uheldig å måtte gå 2 uker over termin, så er det vel en mening med det, og uansett ser vi bebisene våre snart snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler akkurat det samme.. En har gått å ventet og ventet på noe som en gang var så langt vekke og nå er det snakk om dager ikke uker og ikke måneder lenger.... En blandet følelse av glede, usikkerhet, nervøsitet dukker opp hele tiden. Er første gang for meg dette, og selv om termin er om 4 dager kan jeg ikke se for meg at hun snart vil ligge i armene mine.... Jeg som til nå bare ar hatt fokus på livet etter fødselen slik jeg har fått beskjed om klarer nå ikke tenke på annet en fødselen. Hvordan ville det hele forløpe, vil jeg trenge smertestillende, går det fort eller mange timer med rier... Jeg har ikke en anelse hva som skal skje med kroppen min, men jeg vet at verdens vakreste lille prinsesse snart vil komme til verden!

 

lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...