håpende Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Er 35+4 og skal på UL i morgen for å vurdere evt snuing. Jordmor var litt usikker på hvordan bebisen lå, men den har ligget mer eller mindre på tvers siden uke 27. Noen som erfaringer med dette? Har hørt at de klarer å snu ca halvparten...men alternativet da blir vel keisersnitt? Er litt spent på dette...
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Ja huff, vi er i samme båt... er 35 i morgon og babyen ligg med hodet opp... skal til kontroll neste torsdag for vurdering evt snuing, er da 36+1.... JM sa igår at dei greier å snu ca 50%... krysse fingrane! Alternativt setefødsel viss bekkenet "tillater" det eller KS... her på det lokale sjukehuset tar dei ikkje imot setefødsler så blir evt sendt langt herifrå... huff, håper babyen plutselig snur seg, men tviler egentlig for han har lagt slik minst dei 2 siste mnd.... hold meg oppdatert da etter timen i morgon... Masse lykkeklemmar!
*Super*Mamman* Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Ble oppdaget tverrleie hos bebien min i uke 35. Ble ikke tatt snuing hos meg, da jeg hadde morkaken på fremsiden.. Men bebien snudde seg selv rett vei i uke 37:) Lykke til jenter:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Min forrige låg i tverrleie i uke 37,og da jeg kom tilbake til sykehuset i uke 38 for vendingsforsøk så hadde han snudd seg. Så du har fortsatt tid på deg;-))
79fia Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Denne har ligget i tverrleie i mange uker. Men på søndag snudde den seg av seg selv:) Da er det visstnok stor sjanse for at den blir liggende i hodeleie til den skal ut. Var på ultralyd i går for å sjekke at det ikek var rumpa som var ned. Veier visst 4,1kg nå, så ikke rart jeg merket godt at han snudde seg.. Forrigemann lå også på tvers, og hadde da en vellykket snuing i uke 39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå