snuppi har blitt storesøster Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har møtt verdens herligste gutt og vi har blitt kjærester, og har nå begynt å tenke på når og hvordan vi skal introdusere barna for hverandre og oss...Jeg har to små på 1 og snart 3 år, han to på 3 og 6. Når og hvordan ville dere gjort det eller gjorde dere det?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Det er lett å ha sterke meninger om det her -før man møter en man blir forelsket i.... Dine barn er jo såpass små at de neppe stiller så mye spm tegn ved at du treffer en mann- så lenge man ikke overnatter og råkliner rett forann de....det eneste må være hans 6 åring... Nå kommer det jo veldig ann på hvor langt dere bor fra hverandre- om dere har barnefri likt og derfor har muligheter til å treffes mye uten å innvolvere barna....det hadde ikke jeg og min kjæreste....derfor gikk det veldig raskt med oss....raskere enn jeg nok hadde sagt hadde vert ok hadde jeg skulle gitt andre gode råd.... Men vi ble kjent på nettet- møttes og det sa PANG....etter det har det vert oss....vi har kun vert sammen i 2 mnd....men da mer eller mindre så mye vi kan....er avstand mellom oss...men har tilbragt kanskje 6 av 8 uker sammen - og da har vi hatt barn hele tiden....ungene våre er ganske store 7 og 9 år ( et barn hver). Men de har godtatt det fint.....vet vi har vert heldig .....vi er veldig like og føler oss sikre i vår sak selv om det er så kjapt.....men vi er jo relativt voksne i alder... Så her kan jeg nok ikke gi deg noen fasitsvar.... Jeg har jo datet andre mannfolk før_ uten at barnet er blitt innvolvert- og da har gjerne magefølelsen min sagt ifra at dette ikke er det helt store- og dermed har det vert veldig greit å ikke involvere barna, Lytt til hjertet.....plei kjærligheten....og ikke glem barna oppe i det hele- det er vell det nærmeste jeg kan gi et råd.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Fordeler og ulemper med alt. Ulempe er når man får en ny partner og har litt større barn kan han få høre "du er ikke pappaen min!" hvis han forteller de at de ikke får lov til noe. Får det litt vanskeligere å komme seg innenfor familien hvis du skjønner. Med små barn, slik som dine, så tilknytter de seg fortere en voksenperson. Og hva skal en da gjøre hvis det blir slutt og han drar sin vei? Min mening er siden dine barn er så små er at jeg ville latt han få se barna så han har visst hvem de var 1-2 ganger, men ellers ville jeg ikke involvert barna før du visste forholdet er stabilt og vil vare. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå