mamma til Marcus og høygravid Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg hadde i går...vet akkurat åssen du har de:)))
pusekatta-fødeklar Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 skulle ønske jeg hadde det ihvertfall,hehe
jurgita&runa&trym Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 har det i morgen...men alt er stille her...
Laybik Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg også hadde termin i går, ingen tegn til noen ting nei... Skulle ønske man fikk overtidsbetalt, hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå