Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Ei venninde av meg har ei datter på 3 mnd, som lurer på noe,hun skriker veldig fælt når hun er hos andre,hender de kan prate med henne,men men rører de,så bokstavelig klikker hun. Er første baby,så blir veldig fort frustrert og lei seg over dette, noen som har noe svar? Hun er desperat, kan ikke dra bort til noen, å vil ikke bli helt isolert. mvh ei venninde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå