Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 har en sønn på 13 dager og det virker som om han plages en del med luft.. får veldig suttetrang og kaver med armer å bein og gråter. han roer seg som regel om han blir vugget o.l og gråter aldri i flere timer i strekk.. derfor lurer jeg på om det er bare vanlig luftsmerter eller om det er kolikk?? noen som kan gi meg noen råd??
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Nå husker jeg ikke hva de pleier å si, men mener at det er noe med skriker i over 3 timer, hver dag i løpet av 14 dager eller noe sånt... Søk rundt på nettet så finner du det sikkert. Er det kolikk så kan dette hjelpe - Du må passe på å ikke spise erter, kål, sterk mat etc - Unngå meieriprodukter - Kiropraktor - Minifom dråper - Byssing og bæring - Trille med vogn, gjerne i ulent terreng eller grusvei - Sukkervann - Passe så godt på at babyen ikke svelger luft når den spiser - Vær flink med å få han til å rape etter mat - Skråstill senga, Hodet peker opp - Bilturer - Fotsoneterapi - "Terg" endetarmen med en q-tips sånn at man får ut luften den veien Dette var noe jeg kom på i farta! Mye av dette hjelper også mot vannlige luft smerter, altså ikke kolikk.,...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 tusen takk for tips... da tror jeg ikke gutten min har kolikk for han skriker ikke 3 timer i strekk pr dag nei.... men jeg merker han han en del ondt ja.. skal prøve noen av tipsene dine se om det fungerer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå