Gå til innhold

Nytt treff i Ski-området

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er det første treffet over... vi ble to. Trenger bedre oppmøte neste gang, så jeg begynner tidlig!!!

Foreslår middag 18. september på Ski/Vinterbro/Oppegård/Kolbotn-området...........

Skrevet

Hei!

Kunne tenke meg å bli med. Har ikke baby i magen (så vidt jeg vet) men jobber med saken ;). Har en på ett år.

Skrevet

Hei! Jeg bor i oppegård og kunne gjerne tenkte meg å møte andre blivende mødre i området. Jeg er bortreist den 18. men er gjerne med på neste treff :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Viser seg nå at jeg skal bort på ferie den 18 sept. Får komme tilbake med alternativ dato jeg da.......

Skrevet

Jeg bor i Drøbak men blir gjerne med på møte i ski, når ny dato er på plass:)

Skrevet

jeg er med! kom med ny dato så fårjeg håpe det passer! jobber på dagen så fint om det blir på ettermiddagen. Ski området hadde vært supert!

Skrevet

hei, jeg er fra nesodden, fagerstrand og venter mai baby, når eventuellt er bim treffet og hvor blir det til at vi møtes??

Skrevet

Jeg er med - blir hyggelig.

Ser frem til å høre om ny dato og sted.

:)

Skrevet

Hei jenter!!!

Hva med nytt treff i Ski torsdag den 2 oktober??

Middag på et av de mange pizzastedene eller noe? Tar gjerne i mot forsalg da jeg ikke har utforsket så mange av spisestedene i Ski!!!!

Skrevet

Høres bra ut med pizza:) Har selv nettopp flyttet til området så jeg er åpen for de fleste steder. 2 oktober passer!

Skrevet

Jeg er med! Ikke så kjent i Ski enda, så har ikke noen forslag til hvor. Gleder meg!

Skrevet

Tenkte på Egon, men det er jo ganske dyrt. Ellers var vi på Egon sist....... Men hvis det blir flertall for Egon er det klart vi kan gå på Egon...

Skrevet

Jeg blir gjerne med på et treff i Ski 2.okt. Har en liten som må hentes i barnehagen først, så jeg håper det kan bli etter kl 18?

Skrevet

Hei! Jeg er ny innflyttet på Siggerud og har veldig lyst til å være med på treff. Har termin 14 desember. Er dette et treff for alle som er gravide i ski området eller???

Litt usikker på om jeg kan 2. okt, men tror det passer!

Skrevet

Jeg er gjerne med på treff 2oktober:-) Bor på Sofiemyr og kjenner ikke så mange i området. Har vi et tidspunkt for happeningen?:)

Skrevet

Hei!

Kan vi ikke si kl. 18 i Ski sentrum, saa kommer jeg tilbake til sted i loepet av uka.... er i England akkurat naa...

Snart4xt - du kan jo da bare komme naar den lille er hentet i b-hagen.....

Skrevet

OK, nå har bitene falt på plass!!!

Sted: Don Pablo's Pizza i Ski

Dato: Torsdag 2. oktober 2008

Kl: 18:00

pls send meg en påmeldings PM så jeg kan bestille bord.......

Håper vi blir mange!!!

Skrevet

Hei!

Takker alle oppmøtte for en hyggelig middag i går!!!

Frister til gjentakelse!!!

Mvh

Heidi

Skrevet

Det var veldig hyggelig i går, jeg er i allefall med på et nytt treff!

Randi

Skrevet

Var utrolig hyggelig og treffe dere:) Jeg er med neste gang også jeg!

Linda :-)

Skrevet

Jeg lurer på hva dere sier til å prøve å kanskje få til ett treff i måneden? Eller blir det for voldsomt?:) Trenger jo ikke nødvendigvis å spise middag hver gang, men bare ta en kaffe eller noe?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...