Gå til innhold

Nytt treff i Ski-området


didi0311

Anbefalte innlegg

Ja, da er det første treffet over... vi ble to. Trenger bedre oppmøte neste gang, så jeg begynner tidlig!!!

 

Foreslår middag 18. september på Ski/Vinterbro/Oppegård/Kolbotn-området...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Kunne tenke meg å bli med. Har ikke baby i magen (så vidt jeg vet) men jobber med saken ;). Har en på ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor i oppegård og kunne gjerne tenkte meg å møte andre blivende mødre i området. Jeg er bortreist den 18. men er gjerne med på neste treff :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg er med! kom med ny dato så fårjeg håpe det passer! jobber på dagen så fint om det blir på ettermiddagen. Ski området hadde vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!!

 

Hva med nytt treff i Ski torsdag den 2 oktober??

 

Middag på et av de mange pizzastedene eller noe? Tar gjerne i mot forsalg da jeg ikke har utforsket så mange av spisestedene i Ski!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på Egon, men det er jo ganske dyrt. Ellers var vi på Egon sist....... Men hvis det blir flertall for Egon er det klart vi kan gå på Egon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ny innflyttet på Siggerud og har veldig lyst til å være med på treff. Har termin 14 desember. Er dette et treff for alle som er gravide i ski området eller???

Litt usikker på om jeg kan 2. okt, men tror det passer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan vi ikke si kl. 18 i Ski sentrum, saa kommer jeg tilbake til sted i loepet av uka.... er i England akkurat naa...

Snart4xt - du kan jo da bare komme naar den lille er hentet i b-hagen.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, nå har bitene falt på plass!!!

 

Sted: Don Pablo's Pizza i Ski

Dato: Torsdag 2. oktober 2008

Kl: 18:00

 

pls send meg en påmeldings PM så jeg kan bestille bord.......

Håper vi blir mange!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva dere sier til å prøve å kanskje få til ett treff i måneden? Eller blir det for voldsomt?:) Trenger jo ikke nødvendigvis å spise middag hver gang, men bare ta en kaffe eller noe?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...