Hera Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Var hos legen for aller første kontroll i dag, og ble (litt forventet) sykemeldt ut mnd. Jeg aner ikke hvor langt jeg er på veg, men legen mente, etter å ha undersøkt magen osv at jeg er ca. 13 - 14 uker på veg og har derfor bestilt time til ul for å sjekke dette. Jeg bel sykemeldt pga kvalme hele døgnet, veldig dårlig søvn (er heldig hvis jeg sover 2 timer i løpet av ei natt) og at jeg da i tillegg ikke orker mat (lett når man jobbet i matforretning!). Men det som plager meg er at jeg startet i denne jobben i mars, jeg er nestleder og vet derfor veldig godt at vi har bemanningsproblemer. Men men, dette er kanskje ikke tiden for å ha dårlig samvittighet? Trengte visst bare å få ut litt "sorg". Forrige gang jeg var gravid så hadde jeg ikke problemer med hverken mat eller kvalme, så er en ny og ubehagelig opplevelse gitt. Men gulrota i andre enden er såååå uendelig stor at man kommer seg igjennom dette og:0)