Gå til innhold

17 uker og dødstrett... Noen andre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan,

 

hadde en laaaang ferie i år og har bare vært tilbake på jobb halvannen uke, men jeg er så trøtt. Trodde det skulle gi seg i 2. trimester, men nå har jeg det omtrent som i begynnelsen av svangerskapet. Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det sånn i perioder. Det er helt normalt :)

Det tar på å produsere barn.

Men vær obs på om du mangler jern og pass på å få i deg nok væske.

Skrevet

Jeg er også trett..var ikke det i 1.trimester,men nå er jeg helt gåen ..blir tidlige kvelder.

Skrevet

Jeg fungerer ikke på jobb engang jeg, så trøtt er jeg. Er 14 uker i morgen. Jobber 50% nå, og tror det er lurt. Er mer effektiv med 4 timer på jobb enn med 8. Uten sykmeldingen hadde jeg vært dau når jeg kom hjem, og ikke orket noen ting. Livet må jo fungere ved siden av jobb også. Og spesielt når barnefar studerer deltid ved siden av full jobb og bruker flere timer etter jobb til å lese. Da føler jeg liksom at det er min jobb å sørge for middag hver dag + vaske klær. (Selv om han vanligvis aldri har noe i mot å gjøre det.) Nå orker jeg heldigvis det, siden jeg ikke sliter meg helt ut på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...