Gå til innhold

Sessa er happy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for i dag har jeg fått den nye ikea katalogen. Vi som har reservert oss mot reklame og all ting. Hadde regnet med at jeg måtte stikke innom ikea og hente den selv sånn som tidligere, og det er hyggelig det, men jeg har ikke penger til å stikke innom ikea nå... det lander jo så mye fint i vogna da!

Men så møtte mannen min postmannen i sted og da så han at han hadde fått kataloger i bilen, så han smisket til seg en med håp om at nå kom kona til å bli lykkelig og medgjørlig! hehe

Ah, drømme seg bort i katalogen i noen timer.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, bor du på landet eller??;) Vi fikk nemlig katalogen i går vi tenk!! ;)

Skrevet

Det er nok heller jeg som bor på landet, for jeg har ikke fått noen katalog ennå... ;-)

Skrevet

Jeg bor på landet og fikk katalogen i går!!!!!!

Skrevet

Vi bor i by, ti min unna svigermor som fikk den i går,- her kom katalogen i dag :o) så tror ikke det spiller noen rolle hvor man bor, den kommer nok i disse dager.

Skrevet

Drit i når man får den.... det viktigste er at jeg har fått den!!!! Fine, fine katalogen. Har fått pløyd meg gjennom halve nå, men så var det en frøken som ville leke sirkus og base litt. Får kose meg med resten senere og takken mannen pent i kveld for at han er helten min! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...